Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

Gisteravond had ik Online ook wel een grappig moment, ik wou iemand aanrijden (we deden 'Death Match'), maar hij ontwijkte me, dus ik reed die gast bijna aan, komt er vol een vrachtwagen/bus tegen hem aan, dood!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het leukste in de missie The Holland Play. ik gooi een granaatje naar die ventjes op het balcon. Flikkeren van 3 verdiepingen af. Ze levwen nog omdat ze op een verhoogt stuk vallen. komt de politie en schiet ze af XD

Of in Free Roam jatte ik een helicopter, laat ik mijn maatjes aan boord (we gingen dogfight doen tegen andere heli's)

Pakt een maat een RPG schiet gelijk de eerste beste heli uit de lucht, 1 ventje springt op onze heli en pleegt zelfmoord :duh: iedereen dood :duh:

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

ik was in ee een kledingzaak, begint die nicht tegen me te praten dat ik slecht gekleed ben.

eerst had ik die bodyguard geheadshot. daarna die winkelier in zijn been geschoten en in brand gestoken. daarna headshots met de helicopter een mooi tripje gemaakt om de Liberty City Police Department af te schudden.

dit liep overgends uit tot een dikku crash. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

MOORD MET EEN STAARTJE! :tu:

Zojuist sleurde ik iemand uit zijn auto, sleurt ie mij weer uit zijn auto.. wel terecht natuurlijk! :Y Maar ok, ik wil wel ff met 'm op de vuist, geen probleem! Na een paar klappen te hebben geïncasseerd (echt betere AI) krijg ik het voor elkaar Mr. Perfect (eikel liep in pak..) tegen de grond te werken.

Ik stap in zijn auto, en ja hoor, hij pakt aan de bijrijderskant het portier vast. Drie stoplichten verder trek ik aan de handrem, en meneer rolt een keertje of zeven om over het harde asfalt. Een ambulance komt de hoek om rijden en stopt bij mijn slachtoffer om op te rapen wat ervan over is..

De ambulancebroeder stapt uit en hurkt over mijn slachtoffer heen om hem weer op te lappen. Dus ik parkeer met mijn linker voorwiel nét naast de ambulancebroeder precies op het hoofd van mijn slachtoffer...

En wat denk je? Die ambulancebroeder houdt het een minuutje vol, maar staat dan op, zegt "ah, fuck off!" stapt weer in de ambu en ze rijden zonder pardon, en zonder hem op te lappen of te wachten tot ik zelf wegga, weg!

Je hebt ook echt zelf invloed op de AI, super zo!

Het was niet echt een geluksdag voor die gozer... moet je ook maar zorgen dat je Niko niet tegenkomt, hé! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

MOORD MET EEN STAARTJE! :tu:

Zojuist sleurde ik iemand uit zijn auto, sleurt ie mij weer uit zijn auto.. wel terecht natuurlijk! :Y Maar ok, ik wil wel ff met 'm op de vuist, geen probleem! Na een paar klappen te hebben geïncasseerd (echt betere AI) krijg ik het voor elkaar Mr. Perfect (eikel liep in pak..) tegen de grond te werken.

Ik stap in zijn auto, en ja hoor, hij pakt aan de bijrijderskant het portier vast. Drie stoplichten verder trek ik aan de handrem, en meneer rolt een keertje of zeven om over het harde asfalt. Een ambulance komt de hoek om rijden en stopt bij mijn slachtoffer om op te rapen wat ervan over is..

De ambulancebroeder stapt uit en hurkt over mijn slachtoffer heen om hem weer op te lappen. Dus ik parkeer met mijn linker voorwiel nét naast de ambulancebroeder precies op het hoofd van mijn slachtoffer...

En wat denk je? Die ambulancebroeder houdt het een minuutje vol, maar staat dan op, zegt "ah, fuck off!" stapt weer in de ambu en ze rijden zonder pardon, en zonder hem op te lappen of te wachten tot ik zelf wegga, weg!

Je hebt ook echt zelf invloed op de AI, super zo!

Het was niet echt een geluksdag voor die gozer... moet je ook maar zorgen dat je Niko niet tegenkomt, hé! :schater:

lol mooi gedaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

in een ziekenhuis gassies doodknuppellen :bonk: en bij mensen die op zo'n bed liggen :zz:

een granaat in het midden :tu: BOEM!

ik had ook een keer in het ziekenhuis een molotov cocktail gegooit zuster achter

balie sprong omhoog hiing aan het dak en viel midden in het vuur :*D

Link to comment
Delen op andere websites

De enige grappige manier die ik me kan herrinneren is dat ik slipte en dat de achterkant van m'n auto tegen een voetganger aankwam... De voetgangers werd gewoon gelanceerd, zag er erg grappig uit...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind toch wel, dat als je aan het rijden bent. En de mensen rijden soms tegen jou aan, wat dus best vaak gebeurd. Even uitstappen, en koelbloedig met een 9mm door de vooruit in het koppie knallen. Met als gevolg, bloedvlek op de ruit en een toeterende auto (die soms wegrijdt, omdat ie z'n voet op 't pedaal heeft).

Link to comment
Delen op andere websites

gister was ik op een missie met phil bell.

HIj stapt in een auto en zegt dat ik ergens heen moet gaan dus wil ik zijn auto jatten rijd hij keihard weg en blijf IK ERAAN HANGEN AAN DE AUTO XDXD doet ook pijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...