Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

In een helicopter gaan zitten en mensen wegslaan met de draaiende wieken ^_^

Tijdens het landen merkte ik niet dat mijn staart in een groepje mensen belandde.

Doordat ik wat gegil gehoord had keek ik achterom en zag heel wat geld liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed keihard met 2 sterren en ik zag een politie auto staan met de deuren open en 2 agenten achter beide deuren dus ik reed heel erg snel tegen een deur en de agent zat tussen de deur en de auto en hij was hartstikke kappot. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam een ventje uit een taxi deed net de deur open, ik rij vol die deur eraf. Hoor je dat ventje WTF.

Ventje blijft even zitten, stapt vervolgens uit en ik rijd dan weer vol terug in me in achteruit en rijd dat ventje omver. :tu:

Bewerkt: door Niko<3Kiki
Link to comment
Delen op andere websites

- iemand achter je aanlokken tot dat hij geschept word door een auto :dans:

- niet echt een truck om zelf iemand te vermoorden maar ;P

als 2 lui aan het vechten zijn met elkaar dan moet je maar is de politie bellen en die lossen het wel op =3

- iemand dood maken en dan de ambulance bellen maar met de auto banden nog op het hoofd staan zodat de ambulance lui hem niet kunnen fixen.

- iemand schieten in zn arm dan in zn been en dan laat je hem een beetje strompelen en dan trap je hem dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt grappig, gisteren gebeurd.

Ik neem een taxi, en tijdens de rit sla ik mijn ruit open om de inwoners te doorzeven met m'n MPG.

De taxi bereikt een hoge snelheid, ik los één schot en de taxichaffeur gooit de deur open. BAM, zo op de smoel van 'n overstekende zwerver :schater:

Lekker realistisch,

dus ik stap uit die taxi, selecteer m'n mes om mensen een kopje kleiner te maken, maar ik zie dat ik een laag health-balkje heb. Eerst naar cluckin bell. Onderweg scheur ik door de straten. Gevolg, ik verlies de controle, knal door de voorruit zo met mijn mes in m'n hand. Ik sta op en zie een oud vrouwtje bloedend en wel voor mijn taxi liggen. Is dit nou een bug ( het feit dat je geen mes vast kan hebben als je in de auto zit en dat je je autowapen houdt als je door de ruit knalt ) of is dit gewoon realistisch?

De leukste manier is een fist to fist, de persoon neerslaan, hem als ie probeert op te staan in zijn knieholtes schieten met 'n Stubby Shotgun, om vervolgens een auto bij hem te parkeren, een granaat tussen de auto en je slachtoffer te gooien, zien hoe je slachtoffer gelanceerd wordt en nog 5x omrolt om hem vervolgens te doorzeven met je MPG/Stubby zodat de politiewagens komen en die vervolgens te bombarderen als ze dicht genoeg bij jou en je slachtoffer zijn.;) Kort maar krachtig :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik errd een keer door een tunnel, zag ik een mooie infernus. (Ferrari) dus ik jat hem blijft diegene aan de deur hangen.En toen shoot ik z'n handen eraf Xd. Hij vliegt van de deur af (intussen maximale snelheid bereikt) en botst tegen een andere auto en die botste weer tegen een brugrailing aan. Mannetje was geplet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Geniaal om te doen:

Naar het metro perron gaan, vervolgens mooi slachtoffer uitzoeken, (man of vrouw maakt niet uit). Zorg dat de persoon in kwestie mooi netjes op de metro staat te wachten. Op het moment dat de metro aankomt. Gewoon even een vriendelijk duwtje geven, zo op de rails. Priceless :tu::7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat wat door de straten met mijn limo te scheuren en dan rij ik een zwerver over. Die gast blijft lekker op mijn auto liggen. WAT EEN ZWERVER GAAT IE ZELF OP RIJDENDE AUTO'S SLAPEN :duh: !!! Dan kijhard met handrem remmen. Knalt ie lekker tegen een lantaarnpaal op. Ik denkt: Nou hij is dus zeker dood. Maar nee :bonk: !!! Hij sttat op en gaat ie naar mij lopen. Ik denk: laat hem even deurklink vastpakken dan zien of als ie aan mijn auto hangt ook gaat slapen, maar nee hij word overgereden door een truck :schater: .

Bewerkt: door rhino_
Link to comment
Delen op andere websites

leukste momentje was online dat ik een heli had gejat en er een medespeler meeging de lucht in , aangezien die op 1 of andere manier leuk vond om met mij mee te touren , ik lande de copter op een wolkenkrabber .. wachte ff en duwde hem er toen vanaf :Y:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

MOORD MET EEN STAARTJE! :tu:

Zojuist sleurde ik iemand uit zijn auto, sleurt ie mij weer uit zijn auto.. wel terecht natuurlijk! :Y Maar ok, ik wil wel ff met 'm op de vuist, geen probleem! Na een paar klappen te hebben geïncasseerd (echt betere AI) krijg ik het voor elkaar Mr. Perfect (eikel liep in pak..) tegen de grond te werken.

Ik stap in zijn auto, en ja hoor, hij pakt aan de bijrijderskant het portier vast. Drie stoplichten verder trek ik aan de handrem, en meneer rolt een keertje of zeven om over het harde asfalt. Een ambulance komt de hoek om rijden en stopt bij mijn slachtoffer om op te rapen wat ervan over is..

De ambulancebroeder stapt uit en hurkt over mijn slachtoffer heen om hem weer op te lappen. Dus ik parkeer met mijn linker voorwiel nét naast de ambulancebroeder precies op het hoofd van mijn slachtoffer...

En wat denk je? Die ambulancebroeder houdt het een minuutje vol, maar staat dan op, zegt "ah, fuck off!" stapt weer in de ambu en ze rijden zonder pardon, en zonder hem op te lappen of te wachten tot ik zelf wegga, weg!

Je hebt ook echt zelf invloed op de AI, super zo!

Het was niet echt een geluksdag voor die gozer... moet je ook maar zorgen dat je Niko niet tegenkomt, hé! :schater:

Ik heb zoiets ook gehad.

Ik schoot een willekeurig voetganger met een shotgun op 1meter afstand door het hoofd en wachtte tot de ambulances kwamen.

Maar idd de ziekbroeder was bezig gaf het op en is weer weg gescheurd :puh::D

Link to comment
Delen op andere websites

Met je auto de burgershot in rijden met een bom van 'Packie' on der de auto. Rustig uitstappen en dan weglopen. Aan de overkant van de straat detonate drukken. :tu:

en het is ook leuk om heel hard te rijden en dan op de uitstap knop te drukken net voordat er een tegenligger aankomt. Niko stoot dan ze hoofd keihard op de tegenligger :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...