niko belic Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 iemand op je motor kap nemen en dan tegen een hek op knallen vloog hij zo tegen een brug aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 Met een helikopter tegen iemand aan te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 Met een helikopter tegen iemand aan te gaan. Die auto's vliegen ook zo leuk op die manier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 iemand in de fik zetten of met desert eagle van achter in de kop schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 iemand in de fik zetten of met desert eagle van achter in de kop schieten Of in debenen dat ze mank gaan lopen :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 Schiet iemand in de knie en zorg ervoor dat hij word overreden door in de lucht te schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mutijn Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 BIj een hotdogkraam staat zon dikke gast en dan met een sniper van afstand het benzine of hoe dat rode ding ook heet met gas naast de kraam opblazen da's pas lachen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 Er is zo'n gebouw waar je bovenop kan, daar staan ook allerlei mensjes. Loop daar een paar keer tegenop zodat ze struikelen, met wat geluk valt er zo nu en dan eentje over de rand naar beneden. Dat is pas .. Je gaat btw ook echt zo kijken als die lui blijven vallen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twinskyh Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Ik was in een ziekenhuis en gooide een granaat vlak bij een muur waar mensen tegenaan stonden. Ik draaide me om en de granaat ontplofte. De mensen vlogen door de lucht en kwamen terecht op een glazen muurtje en bleven hieraan hangen.... FLATSHFLATSH Bewerkt: 6 juli 2008 door KaleViool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Gister toevallig, ik was een beetje aan het rijden door Broker, knal ik tegen de zijkant op van een auto. Man valt dood uit de auto, ik rij naar achter, knal nog eens tegen die auto, auto gaat met een zijkant omhoog, komt die zijkant kort erna weer omlaag, precies bovenop dat mannetje. Perfect gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 BIj een hotdogkraam staat zon dikke gast en dan met een sniper van afstand het benzine of hoe dat rode ding ook heet met gas naast de kraam opblazen da's pas lachen! Zoiets heet een gasfles..... :duh: Leukste manier om iemand tekillen vind ik persoonlijk met een shotgun door een auto raam knallen, dan heb je een mooi raam en veel bloed erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Nou ja het beste vind ik toch nog altijd iemand op de sporen duwen voordat die trein aankomt Zo heb ik de politie al eens goed te grazen genomen, allebei op het spoor ... en dan ... splatsch Bewerkt: 8 juli 2008 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Noxxor Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Misschien niet m'n mooiste, maar Roman is een keer voor m'n neus geschep door een auto, stond daarna weer op rende terug naar mij en werdt nogmaals geschept Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 In de missie destrucion for beginners van playboy X , je moest mensen van die kranen schieten. Dus zoals je al een trailer zag als je 1 van die gozers vermoord valt ie naar beneden op een auto. Dat is pas de top punt van vermoorden !! kijk maar bij 1:13 : http://nl.youtube.com/watch?v=UTYMb79BPGc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 I know. Hij zingt ook terwijl ie valt :$ Een hele lage Aaaaaaa... Ik ben ook eens op zo'n kraan gaan klimmen, toen wilde ik eraf, maar ik wist nog niet hoe ik de trap omlaag nam, dus ik gewoon lopen in de hoop dat, mooi niet dus he... ik vol naar beneden.. Splatsch :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.