Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

Lekker sadistische topic dit :tu:

Ik vind het erg vermakelijk als er een vijand achter een muurtje staat en jij er dan een molotovje overheen gooit, zodat meneer al fikkend en schreeuwend tevoorschijn komt en langzaam afbrandt en verkoold achterblijft.

Toppie! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Met je helicopter een beetje laag hangen dicht bij de straat en dan opeens het helicoptertje scheef hangen zodat er een voorbijganger wordt geraakt en dan 500 meter de lucht in word gesmeten en vervolgens een bloederig einde op de grond uit elkaar spat 8):engel::bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij zo'n missie weet de naam niet meer maar de ene waar je roman moet gaan redden van zijn dood.

ik schiet iedereen daar dood trap omhoog ook iedereen dood dan is daar ook zo'n klein trapje komt daar zo'n gast aan rennen schiet ik in zijn been valt hij op zijn bek rolt hij nog verder valt die naar beneden DOOD ik en m broertje zaten zo hard te lachen echt niet normaal als ik het hier vertel je moet het gewoon zelf zien.

Bij de car Launcher met je auto tegen aan rijden en dat er zon gast aan je portier hangt en dat je daarna hoog in de lucht vlieg in slow motion dat is echt wreed zeker als je land niet normaal.

Deze was ook wel grappig bel ik LJ voor wapens heb ik me wapens gekocht selecteer ik snel me MC gooi ik het naar LJ staat hij in brand is het brand weg gaat hij als een mietje weg rennen :schater: gooi ik weer een MC naar hem komt er politie achter me aan schiet opeens LJ op de politie en de politie op hem Maar LJ staat nog in brand gooi ik weer een MC naar een auto BOOM!!! LJ vliegt weg overleeft hij het nog :duh: daarna schoot ik een RPG op hem toen was hij dood ^_^ belt hij me later op wil je me ophalen van de hospital was echt grappig maak ik hem dood wilt hij dat ik hem nog ophaal

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn wreedste moord was dat ik bij een strandje bij westdyke een zwerver zag die geld vroeg, maar ik was die dag sjaggereinig :puh: dus ik knalde em in ze poot en in ze andere poot

daarna eentje in ze nek, toen schoot ik hem met een shotgun maar hij maakte nog stuiptrekkingen en probeerde overeind te komen dus liet ik een Molentov achter zodat tie lekker kon verkolen en aan het einde gooide ik nog een granaat naar ze kop waardoor die lekker de zee in vloog :tu::eten:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb me net doodgelachen.

Zat ten zuiden van Alderney op 't water te zoeken naar die Tug...

Dus ik even wat schieten, had ik zin in. Zie ik zo'n mannetje uit de

boot springen. Dus ik even achter het stuur weg, naar de achterkant

van de boot. Ik wilde die vent afknallen, maar zag dat ie al doodging

van het zwemmen :puh: was wel lol om te zien

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hey allemaal!

Er zijn verschillende manieren om peds te doden, maar hoe dood jij het liefste?

ik schiet ofwel iemand helemaal overhoop met mijn pistool, duw ik een ped van een rand en laat ik een ped van een vrij grote hoogte te pletter vallen, of ik rij ze te pletter met mijn auto.

Hoe dood jij het liefste in GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel vet om met grote snelheid op een ped in the rijden en dan kijken hoe Euphoria zijn werk doet :D

Hmmm... Nog nooit echt over nagedacht eigenlijk, maar ik denk toch het liefst schieten enzo, maar wel als ze zelf ook een wapen hebben. Het leukste vind ik om iemand neer te schieten van een grote hoogte, met een sniper :Y

vind ik ook meteen het beste wapen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...