Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

Hmz. Gewoon slow motion inschakelen, en net voordat je een ped ramt met je infernus het knopje X van de Xbox 360 controller indrukken. Geweldig is dat :sigaar:

Ik wist niet dat er een slow-motion in GTA IV zit? Ik neem aan dat dit ook blij de PS3 versie zit?

Link to comment
Delen op andere websites

misschieen beetje een domme vrag mr wat is een ped? :puh:

Afgeleid van het Engelse "pedestrian". Wat "voetganger" betekent.

ok thnx :) wat ik het leukst vind is met een shotgun op ze schieten of ze achter je motor late aanhange en dr af laten pleuren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmz. Gewoon slow motion inschakelen, en net voordat je een ped ramt met je infernus het knopje X van de Xbox 360 controller indrukken. Geweldig is dat :sigaar:

Ik wist niet dat er een slow-motion in GTA IV zit? Ik neem aan dat dit ook blij de PS3 versie zit?

Rechterpookje 1 keer indrukken :)

(Knopje waarmee je toetert) En snel naar cinematic is rondje @ PS3

Link to comment
Delen op andere websites

Hmz. Gewoon slow motion inschakelen, en net voordat je een ped ramt met je infernus het knopje X van de Xbox 360 controller indrukken. Geweldig is dat :sigaar:

Ik wist niet dat er een slow-motion in GTA IV zit? Ik neem aan dat dit ook blij de PS3 versie zit?

Rechterpookje 1 keer indrukken :)

(Knopje waarmee je toetert) En snel naar cinematic is rondje @ PS3

Ok bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heerlijk om een politie auto te jatten en vervolgens wachten tot de agent de wagen vast heeft en dan gas geven om daarna net langs een andere auto of opstakel te rijden of slippen en dan die blauwe McDonalds jas tegen de bovenkant van een muurtje aan te zien klappen en daarna er over heen te zien vallen en een plons te horen. onbetaalbaar ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...