ikt Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Hmz. Gewoon slow motion inschakelen, en net voordat je een ped ramt met je infernus het knopje X van de Xbox 360 controller indrukken. Geweldig is dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Hmz. Gewoon slow motion inschakelen, en net voordat je een ped ramt met je infernus het knopje X van de Xbox 360 controller indrukken. Geweldig is dat Ik wist niet dat er een slow-motion in GTA IV zit? Ik neem aan dat dit ook blij de PS3 versie zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denimo Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 misschieen beetje een domme vrag mr wat is een ped? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) misschieen beetje een domme vrag mr wat is een ped? Afgeleid van het Engelse "pedestrian". Wat "voetganger" betekent. Bewerkt: 15 augustus 2008 door Naudin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 van achter lopen met Desert Eagle en dwars door de kop heenschieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sparta Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Tegen ze aanrijden niet dat ze meteen dood zijn maar dat ze nog ergens tegenaan ketsen ofzo xD. Of met shotgun blijven schieten tot je clip op is. Is ook leuk met machine gun \o/. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Of ze gewoon helemaal crushen! Als ze langs een muur lopen dan met volle snelheid tegen de muur aanrijden zodat je ze verplettert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sparta Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Of ze gewoon helemaal crushen! Als ze langs een muur lopen dan met volle snelheid tegen de muur aanrijden zodat je ze verplettert Haha dat geeft ook wel een fijn gevoel ja . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denimo Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 misschieen beetje een domme vrag mr wat is een ped? Afgeleid van het Engelse "pedestrian". Wat "voetganger" betekent. ok thnx wat ik het leukst vind is met een shotgun op ze schieten of ze achter je motor late aanhange en dr af laten pleuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Hmz. Gewoon slow motion inschakelen, en net voordat je een ped ramt met je infernus het knopje X van de Xbox 360 controller indrukken. Geweldig is dat Ik wist niet dat er een slow-motion in GTA IV zit? Ik neem aan dat dit ook blij de PS3 versie zit? Rechterpookje 1 keer indrukken (Knopje waarmee je toetert) En snel naar cinematic is rondje @ PS3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik rij ze het liefst omver of laat ze vallen door er tegenaan te lopen. En ook van hoge plaatsen laten vallen, echt tof Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Hmz. Gewoon slow motion inschakelen, en net voordat je een ped ramt met je infernus het knopje X van de Xbox 360 controller indrukken. Geweldig is dat Ik wist niet dat er een slow-motion in GTA IV zit? Ik neem aan dat dit ook blij de PS3 versie zit? Rechterpookje 1 keer indrukken (Knopje waarmee je toetert) En snel naar cinematic is rondje @ PS3 Ok bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 wat ik ook vrij veel doe is naar de cluckin bell gaan en de kassierster onder schot houden. Je ziet dan echt schrik in haar ogen en dan knal je in haar hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 heerlijk om een politie auto te jatten en vervolgens wachten tot de agent de wagen vast heeft en dan gas geven om daarna net langs een andere auto of opstakel te rijden of slippen en dan die blauwe McDonalds jas tegen de bovenkant van een muurtje aan te zien klappen en daarna er over heen te zien vallen en een plons te horen. onbetaalbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Alien Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 vechten met een pedestrian in de metro op het spoor en dan net voor dat de metro komt op het perron springen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.