Swiggers Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 In dit topic stel je bijna precies de zelfde vragen als in dit topic. In dat topic kun je ook uitleggen hoe je het liefst een ped om legt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 In dit topic stel je bijna precies de zelfde vragen als in dit topic. In dat topic kun je ook uitleggen hoe je het liefst een ped om legt. ik vraag hoe jij het liefste dood, hij vraagt de ergste manier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik vind het wel vet om met grote snelheid op een ped in the rijden en dan kijken hoe Euphoria zijn werk doet Helemaal mee eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Ik vind het wel vet om met grote snelheid op een ped in the rijden en dan kijken hoe Euphoria zijn werk doet Helemaal mee eens. Oeps fout sorry, kan een mod even mijn posts samenvoegen. alvast bedankt. Bewerkt: 16 augustus 2008 door LXZ-76 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Iemand slaan en als die op de grond ligt blijven trappen tot die stopt met geluid maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 met een granaat kijken hoe ze weg vliegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Met een molotov cocktail naar een groep mensen gooien en kijken hoe ze vebranden Groeten Bewerkt: 16 augustus 2008 door thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Of ik rijd ze aan of ik schiet ze door hun kop of ik pak n Shotgun (ben niet zo uitbundig met Roketlauncher enzo) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 ALs het kan met een auto boven op hun landen heb ik al vele malen gehad en lache jo Of met een forklift( vorkhef truck ) volop in iemand rijden dan is ie in 1 keer dood! maar erop op landen is echt ubervet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Keihard tegen ze aan rammen! En dan pletten tegen de muur. Of dat ze erover heen vliegen en in het water vallen . Of mensen van het muurtje knallen op Rotterdam Tower . Of met een truck keihard op een voetganger landen op de rotonde in Broker . Hij vloog 20 m de lucht in . En knalde zo tegen de lantaarnpaal aan! Met zijn kop!! LOLOLL !!! oomg!!11111!1111!!!!! Bewerkt: 17 augustus 2008 door Robin B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Even voor de duidelijkheid er zijn helemaal geen peds in GTA 4. Sterker nog er zijn volgens mij helemaal geen peds in geen enkel GTA deel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Even voor de duidelijkheid er zijn helemaal geen peds in GTA 4.Sterker nog er zijn volgens mij helemaal geen peds in geen enkel GTA deel. Als je op een huisdier doelt,die pet is met een t. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 gewoon vol gas met een dukes of hazard wagen over de boulevard rijden en alle mensen schampen die je tegenkomt, neem geen rooie auto want dan zie je de gevolgen niet zo goed, als je begrijpt wat ik bedoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Nieuwe Fav. Burnout op iemands hoofd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Als ze op mijn auto staan het water in rijden en de auto laten ontploffen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.