samin00 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) hoe kan je bijv met een uzi of pistool mikken in de auto toch geen L2? en hoe ziet zo een busje eruit met heel veel geld erin (een plaatje zou aardig zijn) en kan je een politie opdracht doen in een politie auto? en zijn er al cheats voor de ps3? (op de ps3) Bewerkt: 2 mei 2008 door samin00 Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 L1 voor schieten (LB Xbox 360). Richten met je rechter analoge stick. Je zult hier trouwens aardig wat kogels mee verliezen. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 L1 voor schieten (LB Xbox 360). Richten met je rechter analoge stick. Je zult hier trouwens aardig wat kogels mee verliezen. Zeker omdat het moeilijker is om vanuit een auto al rijdend te richten? Reageren
samin00 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 L1 voor schieten (LB Xbox 360). Richten met je rechter analoge stick. Je zult hier trouwens aardig wat kogels mee verliezen. ja presies dat bedoel ik is er geen manier om in 1 keer op de goede doelwit te schieten :S Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Voor de PS3 moet je de L1 knop indrukken, hierdoor slaat Niko eerst een ruit door ( Van je auto ). Als je L1 indrukt kun je tegelijkertijd ook schieten. Maar je zult erg vaak mis schieten op je doelwit, want het is erg moeilijk om vanuit je auto te mikken/schieten. Swiggers Reageren
samin00 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Voor de PS3 moet je de L1 knop indrukken, hierdoor slaat Niko eerst een ruit door ( Van je auto ). Als je L1 indrukt kun je tegelijkertijd ook schieten. Maar je zult erg vaak mis schieten op je doelwit, want het is erg moeilijk om vanuit je auto te mikken/schieten.Swiggers ik weet wel hoe ik moet schieten maar niet hoe ik moet mikken en dan schieten uit de auto! Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Voor de PS3 moet je de L1 knop indrukken, hierdoor slaat Niko eerst een ruit door ( Van je auto ). Als je L1 indrukt kun je tegelijkertijd ook schieten. Maar je zult erg vaak mis schieten op je doelwit, want het is erg moeilijk om vanuit je auto te mikken/schieten.Swiggers ik weet wel hoe ik moet schieten maar niet hoe ik moet mikken en dan schieten uit de auto! Zoals The Golden fight al zei: Rechter Analoge Joystick.. Oftewel R3 Succes !! Bewerkt: 2 mei 2008 door swiggers Reageren
samin00 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Voor de PS3 moet je de L1 knop indrukken, hierdoor slaat Niko eerst een ruit door ( Van je auto ). Als je L1 indrukt kun je tegelijkertijd ook schieten. Maar je zult erg vaak mis schieten op je doelwit, want het is erg moeilijk om vanuit je auto te mikken/schieten.Swiggers ik weet wel hoe ik moet schieten maar niet hoe ik moet mikken en dan schieten uit de auto! Zoals The Golden fight al zei: Rechter Analoge Joystick.. Oftewel R3 Succes !! dus je moet de rechter analogestick indrukken en dan rondraaien? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Voor de PS3 moet je de L1 knop indrukken, hierdoor slaat Niko eerst een ruit door ( Van je auto ). Als je L1 indrukt kun je tegelijkertijd ook schieten. Maar je zult erg vaak mis schieten op je doelwit, want het is erg moeilijk om vanuit je auto te mikken/schieten.Swiggers ik weet wel hoe ik moet schieten maar niet hoe ik moet mikken en dan schieten uit de auto! Gewoon in een auto zitten en op duwen is genoeg. Niko zal dan een ruitje kapot slaan, en je zal een rondje zien verschijnen in beeld. Nu kan je mikken, en je schiet automatisch wanneer je mikt uit je auto. Probeer maar eens uit. Dat busje is een Secruicar, en is wit met groene strepen en Gruppe 6 erop. Hier een plaatje: Verder kan je ook politiemissie's doen. Hiervoor moet je eerst in een politiewagen zitten, daarna klik duw je op (Let op: je moet wel stilstaan met je wagen!), dan kan je Most Wanted Criminals omleggen en dergelijke. Cheats voor de PS3 zijn er inderdaad al, dit moet je invoeren via je telefoon. Hier vind je alle cheats. Reageren
samin00 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Voor de PS3 moet je de L1 knop indrukken, hierdoor slaat Niko eerst een ruit door ( Van je auto ). Als je L1 indrukt kun je tegelijkertijd ook schieten. Maar je zult erg vaak mis schieten op je doelwit, want het is erg moeilijk om vanuit je auto te mikken/schieten.Swiggers ik weet wel hoe ik moet schieten maar niet hoe ik moet mikken en dan schieten uit de auto! Gewoon in een auto zitten en op duwen is genoeg. Niko zal dan een ruitje kapot slaan, en je zal een rondje zien verschijnen in beeld. Nu kan je mikken, en je schiet automatisch wanneer je mikt uit je auto. Probeer maar eens uit. Dat busje is een Secruicar, en is wit met groene strepen en Gruppe 6 erop. Hier een plaatje: Verder kan je ook politiemissie's doen. Hiervoor moet je eerst in een politiewagen zitten, daarna klik duw je op (Let op: je moet wel stilstaan met je wagen!), dan kan je Most Wanted Criminals omleggen en dergelijke. Cheats voor de PS3 zijn er inderdaad al, dit moet je invoeren via je telefoon. Hier vind je alle cheats. kan je ook eerst mikken dan schieten zonder het tegelijk doen? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Voor de PS3 moet je de L1 knop indrukken, hierdoor slaat Niko eerst een ruit door ( Van je auto ). Als je L1 indrukt kun je tegelijkertijd ook schieten. Maar je zult erg vaak mis schieten op je doelwit, want het is erg moeilijk om vanuit je auto te mikken/schieten.Swiggers ik weet wel hoe ik moet schieten maar niet hoe ik moet mikken en dan schieten uit de auto! Gewoon in een auto zitten en op duwen is genoeg. Niko zal dan een ruitje kapot slaan, en je zal een rondje zien verschijnen in beeld. Nu kan je mikken, en je schiet automatisch wanneer je mikt uit je auto. Probeer maar eens uit. Dat busje is een Secruicar, en is wit met groene strepen en Gruppe 6 erop. Hier een plaatje: Plaatje Verder kan je ook politiemissie's doen. Hiervoor moet je eerst in een politiewagen zitten, daarna klik duw je op (Let op: je moet wel stilstaan met je wagen!), dan kan je Most Wanted Criminals omleggen en dergelijke. Cheats voor de PS3 zijn er inderdaad al, dit moet je invoeren via je telefoon. Hier vind je alle cheats. kan je ook eerst mikken dan schieten zonder het tegelijk doen? Neen, dat is ook het irritante aan mikken vanuit een auto. Reageren
J@sko Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Voor de PS3 moet je de L1 knop indrukken, hierdoor slaat Niko eerst een ruit door ( Van je auto ). Als je L1 indrukt kun je tegelijkertijd ook schieten. Maar je zult erg vaak mis schieten op je doelwit, want het is erg moeilijk om vanuit je auto te mikken/schieten.Swiggers ik weet wel hoe ik moet schieten maar niet hoe ik moet mikken en dan schieten uit de auto! Gewoon in een auto zitten en op duwen is genoeg. Niko zal dan een ruitje kapot slaan, en je zal een rondje zien verschijnen in beeld. Nu kan je mikken, en je schiet automatisch wanneer je mikt uit je auto. Probeer maar eens uit. Dat busje is een Secruicar, en is wit met groene strepen en Gruppe 6 erop. Hier een plaatje: Plaatje Verder kan je ook politiemissie's doen. Hiervoor moet je eerst in een politiewagen zitten, daarna klik duw je op (Let op: je moet wel stilstaan met je wagen!), dan kan je Most Wanted Criminals omleggen en dergelijke. Cheats voor de PS3 zijn er inderdaad al, dit moet je invoeren via je telefoon. Hier vind je alle cheats. kan je ook eerst mikken dan schieten zonder het tegelijk doen? Neen, dat is ook het irritante aan mikken vanuit een auto. Hmm dats wel jammer opzich, bij San Andreas kon dat wel. Nu moet je persé paar kogels lossen voordat je het viziertje te zien krijgt. Tot die tijd dat je het doelwit goed in zicht hebt, druktie plankgas en issie verdwenen. Bewerkt: 2 mei 2008 door J@sko Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Cheats ? Beter probeer je het zonder! Volgens mij zijn ze er nog niet eens die cheats. Maarja komen vast wel, die geld busjes zien er gewoon het zelfde uit als GTA : SA maar dan met groen, en wat groter. Er staat op: 'Gruppe 6' Timothy. Reageren
ajax-lord Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Cheats ? Beter probeer je het zonder! Volgens mij zijn ze er nog niet eens die cheats. Maarja komen vast wel, die geld busjes zien er gewoon het zelfde uit als GTA : SA maar dan met groen, en wat groter. Er staat op: 'Gruppe 6' Timothy. de cheats zij wel echt ajax Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.