Jump to content

GTA IV loopt vast


SNIPER44

Recommended Posts

Grand Theft Auto IV loopt vast

Grand Theft Auto IV, het controversiële actiespel waarbij je auto's steelt en mensen in elkaar slaat, loopt vast. Op internetfora regent het klachten. De problemen komen zowel op de Xbox 360 als de Playstation 3 voor.

Vooral de oude 60GB-modellen ondervinden problemen, maar ook het nieuwere model van de Sonyconsole loopt frequent vast. Het beeld valt stil. Het geluid loopt nog even door en valt daarna ook stil.

Dertig procent van de gamers zou last ondervinden van de bug. Sony adviseert de GTA IV van de console te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren. Maar ook dat zou het probleem niet oplossen. Er wordt nu uitgekeken naar een officiële verklaring van maker Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

het ligt niet aan de spel zelf maar meer aan de auto-save, speelduur aan een stuk (6-8uren spelen) en dan moet jouwe xbox en DVD-lezer ook wat rusten 1-2uren afkoelen en dan nadien opnieuw beetje spelen = totaal geen vastlopen, problemen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daar ook gelukkig nog geen last van. :puh: Ookal heb ik er geen last van, ik heb voor de zekerheid Auto-Save uitgezet. Ik speel nu ook niet meer langer dan 4 uur achterelkaar. Gewoon 2 uurtjes dan weer uurtje rust enzo :puh:

Dit raad ik jullie ook aan ;)

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de oudere versie, 60 gig en hij is in 4 dagen 1 keer vastgelopen en dat was voor 20 seconden en toen ging hij weer verder, dus ik heb er geen problemen mee. (nog niet) ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Er stond ook al op zo'n site met dingen om te helpen dat het uitzetten van de auto-save heel erg kon helpen. Nou... dan doe je dat toch gewoone en sla je zelf toch gewoon op, tis niks nieuws :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is GTA IV ook nog niet vastgelopen. :) Volgens mij overdrijven ze ook. Volgens mij zou maar 20 % er last van hebben, en dan ook maar 1 keer. Niet meer.

Heb je trouwens een bron van je artikel?

Link to comment
Delen op andere websites

ik behoor weer tot die 30% hoor :duh::N gelukkig kon ik hem ruilen bij de Bart Smit en als hij het vaker doet kan ik hem nog een x ruilen voor een ander spel... 1e indruk trouwens echt vet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu al meer dan 35 uur gespeeld en hij is in die 4 dagen dat ik hem heb nog niet 1 keer vast gelopen. Ik heb trouwens de XBOX360 versie van het spel. Zou het kunnen zijn dat ik een vrij nieuwe XBOX360 console heb? Ik heb hem pas een maand. ^_^

Bewerkt: door alonsospeed
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...