SNIPER44 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Grand Theft Auto IV loopt vast Grand Theft Auto IV, het controversiële actiespel waarbij je auto's steelt en mensen in elkaar slaat, loopt vast. Op internetfora regent het klachten. De problemen komen zowel op de Xbox 360 als de Playstation 3 voor. Vooral de oude 60GB-modellen ondervinden problemen, maar ook het nieuwere model van de Sonyconsole loopt frequent vast. Het beeld valt stil. Het geluid loopt nog even door en valt daarna ook stil. Dertig procent van de gamers zou last ondervinden van de bug. Sony adviseert de GTA IV van de console te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren. Maar ook dat zou het probleem niet oplossen. Er wordt nu uitgekeken naar een officiële verklaring van maker Rockstar. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hmm, ik heb daar ( gelukkig ) geen last van. Reageren
SWYV Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 het ligt niet aan de spel zelf maar meer aan de auto-save, speelduur aan een stuk (6-8uren spelen) en dan moet jouwe xbox en DVD-lezer ook wat rusten 1-2uren afkoelen en dan nadien opnieuw beetje spelen = totaal geen vastlopen, problemen Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ik heb daar ook gelukkig nog geen last van. Ookal heb ik er geen last van, ik heb voor de zekerheid Auto-Save uitgezet. Ik speel nu ook niet meer langer dan 4 uur achterelkaar. Gewoon 2 uurtjes dan weer uurtje rust enzo Dit raad ik jullie ook aan Bewerkt: 2 mei 2008 door swiggers Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb de oudere versie, 60 gig en hij is in 4 dagen 1 keer vastgelopen en dat was voor 20 seconden en toen ging hij weer verder, dus ik heb er geen problemen mee. (nog niet) Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Er stond ook al op zo'n site met dingen om te helpen dat het uitzetten van de auto-save heel erg kon helpen. Nou... dan doe je dat toch gewoone en sla je zelf toch gewoon op, tis niks nieuws Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik speel maar 2 uurtjes per dag denk ik soms wat meer bij mij loopt die ook vast, maar naar auto save uit zetten niet meer gelukkig *aftikken* Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Bij mij is GTA IV ook nog niet vastgelopen. Volgens mij overdrijven ze ook. Volgens mij zou maar 20 % er last van hebben, en dan ook maar 1 keer. Niet meer. Heb je trouwens een bron van je artikel? Reageren
thug Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb de 60GB en geen last van. sucks voor wie er wel last van heeft en hoop voor jullie dat er een patch verschijnt. Reageren
winx Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb daar gelukkig geen last van. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Nou ja zoals ik dus al zei, het is maar 30% van de gamers, dus de meeste van jullie zullen dat niet hebben. (nog niet) Reageren
tiesto Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik behoor weer tot die 30% hoor gelukkig kon ik hem ruilen bij de Bart Smit en als hij het vaker doet kan ik hem nog een x ruilen voor een ander spel... 1e indruk trouwens echt vet Reageren
ken9 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) ik heb er gelukkig geen last van edit: krijg er nue wel last van Bewerkt: 3 mei 2008 door ken9 Reageren
styloo Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb er geen last van, en auto-save staat gewoon aan bij mij en heb de 1e dag 8u achter elkaar gespeeld. Reageren
alonsospeed Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Ik heb nu al meer dan 35 uur gespeeld en hij is in die 4 dagen dat ik hem heb nog niet 1 keer vast gelopen. Ik heb trouwens de XBOX360 versie van het spel. Zou het kunnen zijn dat ik een vrij nieuwe XBOX360 console heb? Ik heb hem pas een maand. Bewerkt: 3 mei 2008 door alonsospeed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.