Timothy. Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb er ook geen last van gehad, en ook mijn 'autosafe' staat uit! Reageren
pallestijn Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 DVD-lezer kapot door Grand Theft Auto 4 RIJSWIJK - De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360. Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen. Staat op AD.nl Reageren
Gino99 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb er nog geen last van (gelukkig).Bij me Ps2 is blijkbaar me laser wel kaport,maar daar ehb ik ook TE veel op gespeeld Reageren
Oldskool Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Bij mij loopt ie vandaag ineens 3 x vast.. Sinds dinsdag deed ie het gewoon, maar vandaag dus niet meer. Reageren
philippe58 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Bij mij is GTA IV ook nog niet vastgelopen. Volgens mij overdrijven ze ook. Volgens mij zou maar 20 % er last van hebben, en dan ook maar 1 keer. Niet meer.Heb je trouwens een bron van je artikel? 20% = 1 op de 5 vind ik og steeds erg veel! Maar ik denk at ik hem ook 4 uurtjes ga spelen en dan een pauze houw plus het uitzetten van de autosave... Reageren
JustSimplyMe Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Heb hem sinds maandag nacht en heb deze week toevallig veel kunnen spelen dus zeker 6 uur tot langer achtereen sinds vandaag gaat mijn game niet verder dan het Loading scherm van je laatste opgeslagen spel .... help want kan hier aan gedaan worden .... ben ik de enige ? Reageren
IronBullet Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Bij mij is hij ook al een paar keer vast blijven hangen Maar ik heb de game los gekocht voor de PS3 (Met andere games heb ik dat nog nooit gehad) Bewerkt: 3 mei 2008 door IronBullet Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Maar nu dat Rockstar een patch heeft uitgebracht, zou dit probleem toch moeten opgelost zijn Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Die 30% gaat over de ps, niet over de 360.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.