samin00 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 hee iedereen altijd als ik online ga doe ik het volgende: multiplayer game custom match (volgens mij heet die zo) en dan kies ik een game bijv deathmatch dan ben ik altijd de host! het irriteert me echt ik zou erg blij zijn als iemand een oplossing wisy --------------------------------------------------------------- wil iemand asje antwoorden >>> Door SummerBase: Gelieve niet het topic bumpen na ruim 2 uur. Je kunt ook gewoon wachten totdat iemand je helpt, natuurlijk. Dubbelpost samengevoegd... <<< Reageren
samin00 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je moet ook Quick Match doen doe ik ook Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Misschien heb je de beste connectie van iedereen. Reageren
devilrich Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 komt omdat je als eerste na de laatste groep in zo een game komt. je moet gewoon stoppen en weer joinen en dan maar hopen dat in de tussentijd iemand anders host word. Reageren
samin00 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 komt omdat je als eerste na de laatste groep in zo een game komt. je moet gewoon stoppen en weer joinen en dan maar hopen dat in de tussentijd iemand anders host word. maar bij mij gebeurd dat echt altijd Reageren
oldschool Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 maar bij mij gebeurd dat echt altijd Maar als je custom match doet dan maak je toch ook je eigen match of heb ik het nu mis.... Ik weet bijna zeker dat je in het begin kan kiezen uit quick match en custom match, in ieder geval moet je gewoon de bovenste doen en dan zoekt ie een en ben je hoogst waarschijnlijk niet de host. Anders weet ik het ook niet... Reageren
samin00 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 maar bij mij gebeurd dat echt altijd Maar als je custom match doet dan maak je toch ook je eigen match of heb ik het nu mis.... Ik weet bijna zeker dat je in het begin kan kiezen uit quick match en custom match, in ieder geval moet je gewoon de bovenste doen en dan zoekt ie een en ben je hoogst waarschijnlijk niet de host. Anders weet ik het ook niet... bij mij doe ik altijd quik match en ben ik toch de host echt kut zooi! Reageren
hugootje Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heb ik ook, speel op 360. Gek genoeg heb ik het alleen maar bij Team Deathmatch. Maar ik heb nog een probleem erbij: na 5 minuten ben ik nog de enige, niemand komt in de loby. Slaat nergens op dit.. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 kom op hé weet helemaal niemand het Maar als je custom match doet dan maak je toch ook je eigen match of heb ik het nu mis.... Ik weet bijna zeker dat je in het begin kan kiezen uit quick match en custom match, in ieder geval moet je gewoon de bovenste doen en dan zoekt ie een en ben je hoogst waarschijnlijk niet de host. Anders weet ik het ook niet... bij mij doe ik altijd quik match en ben ik toch de host echt kut zooi! Je hoeft niet zo boos te doen je zegt ana het begin van dit topic dat je custom match doet en niet quick match. Wat maakt het trouwens uit wat je bent het gaat er toch om dat je GTA IV kan spelen Reageren
IronBullet Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb meestal als ik online doe : the connection to one or more players has been lost. Return to single player . , heeft iemand dat ook ?? en kan iemand me helpen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.