Koupah Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 op gamekings.tv hadden ze gezegt dat je gta 4 op de xbox360 kon installeren zodat hij beter draaide maar ik ken nie vinde waar dat moet.. k hoop dat iemand het weet Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 op gamekings.tv hadden ze gezegt dat je gta 4 op de xbox360 kon installeren zodat hij beter draaide maar ik ken nie vinde waar dat moet.. k hoop dat iemand het weet Je krijgt wanneer je de cd voor het eerst in je console doet een berichtje dat er een kleine installatie zal moeten plaats vinden voordat je het spel kunt spelen. Waarschijnlijk bedoelen ze dat Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 op gamekings.tv hadden ze gezegt dat je gta 4 op de xbox360 kon installeren zodat hij beter draaide maar ik ken nie vinde waar dat moet.. k hoop dat iemand het weet Je krijgt wanneer je de cd voor het eerst in je console doet een berichtje dat er een kleine installatie zal moeten plaats vinden voordat je het spel kunt spelen. Waarschijnlijk bedoelen ze dat Heb ik nooit gehad Reageren
Draken oog Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 op gamekings.tv hadden ze gezegt dat je gta 4 op de xbox360 kon installeren zodat hij beter draaide maar ik ken nie vinde waar dat moet.. k hoop dat iemand het weet Je krijgt wanneer je de cd voor het eerst in je console doet een berichtje dat er een kleine installatie zal moeten plaats vinden voordat je het spel kunt spelen. Waarschijnlijk bedoelen ze dat Heb ik nooit gehad Ik ook niet, ik heb trouwens de 360 versie Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Als het goed is hoeft en/of kan dat niet op de Xbox 360, omdat de x360 ook een arcade versie heeft waar geen hardeschijf bij zit. Tevens is de hardeschijf niet zo heel groot van de Xbox 360 Premium (voorheen Pro) en de PS3 heeft standaard altijd minimaal 40GB aan boord dus dan kun je het wel standaard in een spel instellen. Bij de Ps3 verloopt dit vol automatisch en je kunt er niet eens voor kiezen. Bij de Xbox 360 weet ik niet zeker of je ook een optionele installatie uit kunt voeren... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.