Sjorszzz Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ik moet nu in een missie een Politieauto jatten en daar de computer van hacken ofzo. Maar ik snap dr echt helemaal niks van.... Weet iemand hoe dit moet? Er staat wel steeds dat ik op L1 moet drukken maar dan gaat Niko alleen maar uit het raam schieten en krijg ik een wantedlevel Het gaat om de PS3 (ik weet niet hoe die missie heet sorry) Bewerkt: 2 mei 2008 door sjors12345 Reageren
DeKale Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik moet nu in een missie een Politieauto jatten en daar de computer van hacken ofzo.Maar ik snap dr echt helemaal niks van.... Weet iemand hoe dit moet? Er staat wel steeds dat ik op L1 moet drukken maar dan gaat Niko alleen maar uit het raam schieten en krijg ik een wantedlevel Het gaat om de PS3 (ik weet niet hoe die missie heet sorry) Je moet in de auto stappen maar niet gaan rijden, gewoon stilstaan. Dan krijg je linksbovenin een bericht dat je als je op een knop drukt de politiecomputer in gaat. Vanaf daar wijst het zich ook vanzelf. Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 De missie is 'Search and Delete'. Je moet een politie-auto stelen, en stilstaan. Je drukt dan op L1. Dan krijg je 4 opties, selecteer de tweede optie. Typ dan de naam in: Lyle Rivas. Dan moet je hem vermoorden, hij heeft een auto, dus moet je drive-by's gaan doen. Tip: Schiet eerst op de banden, zodat hij slipt. Schiet dan door het vooruit heen, zodat hij dood is. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik had eerst ook het probleem dat Niko alleen maar schiet, maar je moet als je stil staat heel snel even drukken op de L1 knop dus ingedrukt houden maar even tappen. Reageren
Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 He. Je kan ook niet rijden en de computer hacken Je moet eerst stil staan. Gr joery P.s anders gebruik je toch gewoon een code om je wanted level weg te krijgen!? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.