Dwayne Forge Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb fotos gemaakt kijk maar eens. Wat vinden jullie hier van?? Reageren
strandpop Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 dit was al bekend want ik had het al gevonden in topic: trailer 4 onderzoek Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 dit was al bekend want ik had het al gevonden in topic: trailer 4 onderzoek oh ok. Reageren
oostzaan Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Hij zit in multiplayer volgens mij. Reageren
Hackman Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Hoe kan het dat je daar recht-boven tijd en geld ziet? lijkt op Sa, of komt dat omdat het multiplayer is? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Zie ook aan de zijkant van de 'uithangborden' het logo staan van 'superstar café', een café in Algonquin. Dus waarschijnlijk word het georganiseerd/gesponsort door Superstar Café Reageren
Big Playahh Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Hoe kan het dat je daar recht-boven tijd en geld ziet? lijkt op Sa, of komt dat omdat het multiplayer is? daar is een knop voor 360: onderste d-pad knopje Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 En voor ps3 onderste knopje/pijltje. Reageren
IV trailer Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Hoe kan het dat je daar recht-boven tijd en geld ziet? lijkt op Sa, of komt dat omdat het multiplayer is? De tijd zie je alleen bij multiplayer. Deze optie is niet om te laten zien hoe laat het is (daar is je mobieltje namelijk voor), maar is er om te laten zien hoeveel tijd er nog is of hoelang je bezig bent. Dat varieërt per missie. Reageren
vercettiboy Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 kwan love fist niet in gta VC voor Reageren
Velaro Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) kwan love fist niet in gta VC voor Ja, je moet er op het 2de eiland missie's voor doen. In één van de missies zit er een bom in de limousine en ben je verplicht snel te blijven rijden. In een andere missie moet je iemand (volgens mij dezelfde als degene die de bom plaatste) die een aanslag op Love Fist wil plegen vermoorden. Bewerkt: 3 juli 2008 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.