DEiE Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hallo, Ik heb problemen met de Last Interview missie. Ik ga naar ome Francis toe voor de missie, die mij verteld dat ik mijn cv op internet moet zetten. Dit heb ik gedaan. Vervolgens krijg ik in de avond een smsbericht dat het kantoor gesloten is, en mijn aanvraag zo spoedig mogelijk verwerkt wordt. Ik heb er nu minstens een in-game week opzitten, maar ben nog niet gebelt door die advocaten. Een suit heb ik al, ook mooie schoenen. Ik speel op de x360. Hopelijk kan iemand mij helpen, rondrijden in de stad heb ik nu ook wel gezien. Groet, Jesse Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hallo,Ik heb problemen met de Last Interview missie. Ik ga naar ome Francis toe voor de missie, die mij verteld dat ik mijn cv op internet moet zetten. Dit heb ik gedaan. Vervolgens krijg ik in de avond een smsbericht dat het kantoor gesloten is, en mijn aanvraag zo spoedig mogelijk verwerkt wordt. Ik heb er nu minstens een in-game week opzitten, maar ben nog niet gebelt door die advocaten. Een suit heb ik al, ook mooie schoenen. Ik speel op de x360. Hopelijk kan iemand mij helpen, rondrijden in de stad heb ik nu ook wel gezien. Groet, Jesse In dat bericht die jij ontvangt moet als het goed is de dag en tijd staan wanneer jij je missie kan doen. Dus kijk even op je organizer op je mobiel. Extra tip: Neem genoeg ammo en een body armor mee. Reageren
DEiE Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) volgens mij staat er geen tijd in dat bericht, ook lees ik op andere sites dat je eerst gebelt wordt voordat je het interview kan doen, dit gebeurt bij mij ook niet. Ik ga even mijn oude save laden, en het bericht bekijken. Bewerkt: 2 mei 2008 door DEiE Reageren
DEiE Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Kheb een foto gemaakt van de sms die ik kreeg, staat geen tijd of datum in, er komt ook geen afspraak in mijn organiser. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik werd gebeld voor een afspraak, deze was de volgende dag. Misschien moet je je C.V. opnieuw opsturen via een internet café? Reageren
danielb Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 opnieuw opsturen op een doordeweekse dag. missie is inprincipe verder simpel; na het neerschieten 1 van de ramen eruit schieten en eruit klimmen. autootje pakken, en wegwezen maar.[/font] Reageren
XrfX Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Kijk anders is op je mobiel misschien staat "sleep mode" aan. (ga bij je mobiel naar options en vervolgens "sleep mode" voor meer informatie) XrfX' Reageren
DEiE Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik werd gebeld voor een afspraak, deze was de volgende dag.Misschien moet je je C.V. opnieuw opsturen via een internet café? C.V. opnieuw insturen had ik al geprobeerd, werkte niet, op de pagina stond dat er geen open vacatures zijn.Kijk anders is op je mobiel misschien staat "sleep mode" aan.(ga bij je mobiel naar options en vervolgens "sleep mode" voor meer informatie) XrfX' Sleepmode staat zekersteweten UIT, anders kon ik ook de hele missie niet starten. Ik denk dat ik aan een of andere voorwaarde moet voldoen, voordat ik de sollicitatie kan doen. Anders zouden ze denk ik dat smsje er niet instoppen. Handig dat ze erbij zeggen wat Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Dat smsje wat jij kreeg die heb ik helemaal niet gehad, ik ging zoals afgesproken naar een tw@ café en daar ging ik naar die site. Dan vraag je een intervieuw aan en heb je dus het nummer ingevoegd. Dan bel je voor een afspraak en later bellen ze terug. Zo dacht ik dat het was EDIT: "our offices are currently closed" - mischien is hun kantoor in een stuk land waar je mischien nog geen toegang tot heb? Bijvoorbeeld Algonquin of Alderny? Bewerkt: 2 mei 2008 door Little Jacob Reageren
danielb Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Dat smsje wat jij kreeg die heb ik helemaal niet gehad, ik ging zoals afgesproken naar een tw@ café en daar ging ik naar die site. Dan vraag je een intervieuw aan en heb je dus het nummer ingevoegd. Dan bel je voor een afspraak en later bellen ze terug. Zo dacht ik dat het was EDIT: "our offices are currently closed" - mischien is hun kantoor in een stuk land waar je mischien nog geen toegang tot heb? Bijvoorbeeld Algonquin of Alderny? dan zou die de missie niet moeten krijgen. heb je zelf al naar ze toe gebeld? dat deed ik gelijk en nog voor ik een auto kon pakken werd ik teruggebeld Reageren
DEiE Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 heb je zelf al naar ze toe gebeld? dat deed ik gelijk en nog voor ik een auto kon pakken werd ik teruggebeldals ik naar ze toebel krijg ik de voicemail Reageren
Jack-IV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Check je organizer in je GSM eens, staat daar geen afspraak in? Reageren
DEiE Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Nee, de organiser is helemaal leeg. Vanmiddag ga ik op vakantie, na de vakantie ga ik denk ik opnieuw beginnen, in de hoop dat het dan wel lukt. Reageren
markiej18 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 heey bij deze missie heb ik ook ploblemen. maar dan heb ik het probleem dat ik het smsje wel heb gehad alleen als ik naar de plaats ga waar het interview is kom ik niet binnen. er staat "you need to wear a suit and tie to interview" ik heb een pak aan maar wat bedoelen ze met die "tie". Ik heb al rond gekeken in winkels om te kijken of ze daar iets hebben van een tie. maar daar kan ik ook niks vind. wie kan mij helpen. bedankt. groetjes mark. Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 heeybij deze missie heb ik ook ploblemen. maar dan heb ik het probleem dat ik het smsje wel heb gehad alleen als ik naar de plaats ga waar het interview is kom ik niet binnen. er staat "you need to wear a suit and tie to interview" ik heb een pak aan maar wat bedoelen ze met die "tie". Ik heb al rond gekeken in winkels om te kijken of ze daar iets hebben van een tie. maar daar kan ik ook niks vind. wie kan mij helpen. bedankt. groetjes mark. Vlakbij het kantoor zit een kledingwinkel, daar moet je gewoon een pak kopen. En niet zo'n raar ding met knopen ofzo, maar echt een pak met stropdas (= tie).De missie zelf is overigens erg makkelijk, want als je Mr. Goldberg gewoon met een mes of iets dergelijks vermoord, kan je gewoon naar buiten lopen, zonder politie of beveiliging achter je aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.