Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hallo, Imageshack doet het niet bij mij. Doet hij het wel bij jullie. Want ik wil even zeker weten of dat het aan mijn PC ligt of aan Imageshack. Hij doet het niet bij mij. Heeft iemand een idee hoe ik nou wel een plaatje kan up-loaden? Het bijlagen systeem doet het ook niet... Weet iemand een oplossig? . (PS: ik wist niet waar het hoorde, dus heb ik het maar hier geplaatst.) Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heey, dit ligt omdat Imageshack voor de zoveelste keer down ligt. Gistere was dit ook zo bij mij, maar nu doet jhij het weer. Dit is gewoon typisch iets dat bij Imageshack hoort. Dit komt omdat er dan veel plaatjes worden ge-upload. Probeer het straks nog eens Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Imageshack.us doet het wel, maar is wel wat aan de trage kant. Heb je nog wel genoeg ruimte voor bijlagen? Of heb je bij meer sites dat er dingen niet of traag laden? In dat geval zou je internetverbinding traag zijn of misschien je pc inderdaad. Probeer in ieder geval eens tinypic.com om je afbeelding te uploaden, want daar kan het ook. Succes! Bewerkt: 2 mei 2008 door Thundercover Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Bij Tinypic Doet hij het ook niet. Heb ik ook al geprobeer Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Probeer deze deze is veel sneller dan alle anderen upload sites. ImageDump Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nee, Deze doet het ook niet Reageren
gta-pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 imageman.nl.tt Mijn eigen host Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nee, Deze doet het ook niet Dan ligt het aan je pc denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.