TheGtaSecret Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Na de missie Riot gebeuren er allemaal dingen in San Andreas.. ik vind dit niet zo leuk en kun je dit niet afzetten want je kan veel dingen niet meer op ge gemak doen of moet je eerst alle missies uitspelen?? (los deperantos en end of the line) :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Wat mogen die dingen dan zijn ? dat je hood under attack is ofzo ? Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Wat mogen die dingen dan zijn ? dat je hood under attack is ofzo ? nee, Los Santos= Los Angels ten penny word hetzelfde gezien als de agent die rondney king doodsloeg nu komen er hele dikke rellen. @TheGtaSecret speel maar gewoon door, je ziet vanzelf wat er gaat gebeuren. en een kleine TIP haal de missies van de brandweer auto, hier heb je veel baat bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 dit hoort gewoon in het spel.....het is ongeloofwaardig maar Riot betekent Rel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Na een paar missies kan je weer alles op je gemak doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik was toe ff bang dat ik een cheat had ingevoerd na de missie riot komen er ook allerlei explosies op de weg helemaal niet meerleuk <_< :angry: :crying: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Na een paar missies kan je weer alles op je gemak doen ma ik heb alleen nog los deperantos en dan end of the line en los deperantos heb ik al gedaan maar niet gesaved dus als ik end of the line heb uitgespeeld zou dat moeten terug normaal zijn??... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 ja...maar dan moet je wel eerst ff heel veel gang gebieden over nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 ja...maar dan moet je wel eerst ff heel veel gang gebieden over nemen ik heb ze bijna allemaal alleen nog kleine velden en de meeste van gele kleur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 En doe nu de laatste missie" End of the line" en de rellen zijn voorbij Je moet 35 percent van de gang terrotirities overnemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 En als je alle hoods overneemt heb je helemaal nergens meer last van, dan kun je op je gemakt door san andreas heen rijden en hoef je nergens meer op te letten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 er rijden dan veels te weinig auto;s rond en je gangmembers gaan ook op jouw schieten. Tip: doe zo snel mogelijk alle missies en dan is alles weer gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Das bale voor jou... Heb je geen codes ingevoerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ikku niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 offtopic. bij gangareas overnemen. rij gewoon de warzone uit met je hele dikke getunde auto en je kan een aantal seconde vrij rondscheure door LS zonder tegen auto's te botsen, heel tof (vind ik ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.