X-Zero Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 offtopic. bij gangareas overnemen. rij gewoon de warzone uit met je hele dikke getunde auto en je kan een aantal seconde vrij rondscheure door LS zonder tegen auto's te botsen, heel tof (vind ik ) wat je maar leuk vindt he. <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 K heb het allang uitgespeeld. maar na de laatste missie is alles weer gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 23 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 (bewerkt) En doe nu de laatste missie" End of the line" en de rellen zijn voorbij Je moet 35 percent van de gang terrotirities overnemen ja dan dan ga ik dat ook doen maar end of the line is echt wel een vette missie hoor duurt me wel nog even voor ik ze uit heb... @og lock : waar kun je zien hoeveel procent je van gebieden hebt?? Bewerkt: 4 maart 2005 door TheGtaSecret Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.