pasgal Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heey, De auto's die ik meestal in mijn garage zet verdwijen meestal allemaal ook al heb ik er maar 2 instaan en de "mothership" wordt ook meestal na een tijdje weer wit. Wat kun je eraan doen, en hoe kun je het voorkomen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Auto's verdwijnen soms inderdaad, dit kan best irritant zijn, maar voorkomen kan niet. Hetzelfde verhaal met de kleur van 'The Mothership', kleuren willen wel vaker van een auto afdruipen (laten we het zo even noemen ). Dit geldt er ook voor als je je auto pimpt met leuke vlammen over je auto. Als je een paar keer savet, dan gaan de kleuren er inderdaad weer vanaf. Ook dit is niet te voorkomen. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dat de kleuren veranderen in wit heb ik vaak zat gehad maar dat auto's helemaal verdwijnen heb ik nog nooit meegemaakt hoor. Reageren
megamaggot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Heb ik geluk zeg, heb ik zelf nog maar zelden meegemaakt =) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.