Jump to content

onduidelijke letters


dremiel

Recommended Posts

Ik heb een gewone 100hz tv en ik kan de letters bijna niet lezen in het spel. Weet iemand of ik dit probleem kan verhelpen zonder een andere tv te kopen. Een vriend van mij heeft wel een hd tv maar die heeft dit probleem ook met andere spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit ligt wel aan je TV. Ik heb ook zo'n kleine TV. Je hebt een grotere nodig, daarop kan je het prima lezen. Misschien kan je proberen wat instellingen van het spel te wijzigen, zodat de subtitle's enzo groter worden.

Dus je hebt wel een andere TV nodig.

Veel succes...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat wel slecht eerlijk gezegd, want ze kunnen het beeld zo mooi maken (zelfs op zo'n kut tv) maar die letters en die map onderin niet. Dat vind ik jammer

Bewerkt: door dremiel
Link to comment
Delen op andere websites

Het hoeft ook niet direct aan de TV te liggen (dat ook wel waarschijnlijk), maar het kan ook liggen aan de kabel waarmee je je PS3 op je TV hebt aangesloten. Wat ik van de medewerker van de gamewinkel begreep is, dat je, als je geen HDMI kabel gebruikt, je slechtere beeldkwaliteit hebt. Als je dus een nieuwe TV koopt, raad ik je dus ook aan te kijken of die HDMI-aansluitingen heeft. Als dat zo is moet je een HDMI-kabel aanschaffen en zo de PS3 met je TV verbinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien moet je even kijken of je de filter aan of juist uit moet zetten in GTA.

Dit kun je vinden bij Menu, Display en dan Flicker Filter. ;)

Dat heb ik nog niet geprobeerd. is dat bij een xbox 360?

Link to comment
Delen op andere websites

koop een advance scart kabel(ingeval gewone tv), helpt ENORM, eerst letters bij mij compleet weggevaagd zelfs, na die kabel alles perfect strak en super goed leesbaar(verschil klein met hdtv). Wel even zeggen dat ik game op een 50hz is,als ik game op onze jvc 100hz blijft het beeld bagger, ook met die kabel.

Bewerkt: door gtamaniac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit ook bij 'Dead Rising'. Je hebt bij de Xbox 360 een menu waarin je het beeldformaat kunt wijzigen. Dit helpt een beetje. Maar het beste is gewoon om een dikke HD-tv halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al. Hier hadden ze niks van verteld toen ik zo'n x box kocht. Je hoort er verder ook niemand over zeuren (behalve ik dan)

Jammer, toch maar weer even sparen voor een andere televisie.

Toch bedankt voor jullie reactie

Link to comment
Delen op andere websites

hier ff verschil met advance en normale kabel

advance

img1167ch7.jpg

normale

img1162bt4.jpg

dat ze je er niks over verteld hebben en een slechte kabel mee leveren is puur omdat ze je zo'n dure tv willen laten kopen. Een scart die net zogoed is als de advance kost vaak maar een paar euro, enkel xbox heeft het connectortje zo aangepast dat je enkel die dure van hun kunt gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...