ScarPacino Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wat heb je eigenlijk aan de camera op je telefoon? Reageren
ScarPacino Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je kunt foto's maken. Ja dat weet ik, maar wat kan je dan doen met die foto's? Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Die kan je opsturen naar vrienden, en je hebt hem ook soms nodig bij missie's. Dus zo onnodig is hij niet! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik denk dat je kunt foto's met usb enzo naar de pc zetten. Maar hoe weet ik niet. Reageren
storm75 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je kunt foto's maken. Ja dat weet ik, maar wat kan je dan doen met die foto's? vanaf wanneer krijg je een telefoon met een camera dan ??? .. lijkt me juist wel tof om foto's te maken Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Als je hebt de missie"photo shooting" gedaan. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je kan die fotos toch ook gebruiken in een politie auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.