ietsAnders0 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Op hoeveel procent word het 3e eiland geunlocked. Ik zit nu op zon 30 % Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Mijn eerste antwoord was 40%, maar ik begin nu echt heel erg te twijfelen... Kan iemand dit (fout?) bevestigen? Reageren
danielb Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 volgens mij kon ik naar het 3de eiland rond de 33%. komt iig na de missie dat je een bank moet beroven met packie Reageren
Jozz Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb 40% en ik kan naar alderney dus ik denk wel 40 (maar het ligt er ook aan hoeveel zijmissies je hebt gedaan) Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ik rijd nu naar packies huis want ik heb net die bank beroofd Dus als het goed is kan ik nu naar het 3e eiland ? EDIT: ik kreeg net een archievement en daar stond (30g full exploration) dat betekent dat ik overal heen kan Bewerkt: 2 mei 2008 door igi0n Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.