Jump to content

Easy as can be kom dr niet door!


Sjorszzz

Recommended Posts

Je moet de auto stelen van die ene die je moet opzoeken met de politieauto.

En Politiecomputer die in die auto zit.

(sorry maar ik onthoud nooit zo goed namen)

Die auto staat in een steegje en als je hem steelt krijg je allemaal gaste achter je aan die jou en de gestolen auto helemaal kapot zullen schieten als je niet snel genoeg bent. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de auto stelen van die ene die je moet opzoeken met de politieauto.

En Politiecomputer die in die auto zit.

(sorry maar ik onthoud nooit zo goed namen)

Die auto staat in een steegje en als je hem steelt krijg je allemaal gaste achter je aan die jou en de gestolen auto helemaal kapot zullen schieten als je niet snel genoeg bent. :duh:

Is inderdaad niet makkelijk. Ik heb eerst wat afstand gemaakt, en daarna met de handrem de auto 90 graden laten draaien (zodat je ze ziet aankomen). Dan kan je ze vanuit je auto doodschieten (bestuurder óf schieter, maakt niet veel uit). Dan kan je daarna rustig naar je bestemming rijden. Want je zult zien dat je ze veel moeilijker aflost dan bijvoorbeeld de politie.
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de info.

Maar het is me al op een andere manier gelukt, ik ben na de cute scene uit de auto gegaan en heb toen iedereen om zeep geholpen en daarna kon ik makkelijk zonder problemen de auto weg brengen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

je moet als je in de auto stapt en de scene voor bij is uit stappen end an een rocket launcher pakken en die auito met gangster die langs je staat neeer schieten dat is al een auto minder van de drie..

zo heb ik het gedaan ^_^

Bewerkt: door #laurenss
Link to comment
Delen op andere websites

gewoon uitstappen en dan de auto achter je helemaal kapot shieten, dan rechts een paadje in waar nog een auto staat te wachten en die ook kapot shieten. dan is er nog een auto die je onderweg tegen komt. als je hem ziet gewoon uitstappen en het zelfde...zo deed ik het =)

Link to comment
Delen op andere websites

je moet als je in de auto stapt en de scene voor bij is uit stappen end an een rocket launcher pakken en die auito met gangster die langs je staat neeer schieten dat is al een auto minder van de drie..

zo heb ik het gedaan ^_^

Ja en hoe dacht je aan die rocket launcher te komen zonder te cheaten? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je moet als je in de auto stapt en de scene voor bij is uit stappen end an een rocket launcher pakken en die auito met gangster die langs je staat neeer schieten dat is al een auto minder van de drie..

zo heb ik het gedaan ^_^

Ja en hoe dacht je aan die rocket launcher te komen zonder te cheaten? ;)

Er zijn 2 vindplaatsen op het 2e eiland

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...