Jump to content

Telefoonnummers bellen werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee mensen.

Soms zie ik nummers ergens staan, en dan wil ik die intoetsen, en dan doen ze het niet :S, hij is bijvoorbeeld te lang :S.

Is het jullie gelukt om gewoon ook andere nummers te belllen en dus niet alleen vrienden net als bij SAINTS ROW dat je heel veel nummers kan bellen?

Geplaatst:
Hee mensen.

Soms zie ik nummers ergens staan, en dan wil ik die intoetsen, en dan doen ze het niet :S, hij is bijvoorbeeld te lang :S.

Is het jullie gelukt om gewoon ook andere nummers te belllen en dus niet alleen vrienden net als bij SAINTS ROW dat je heel veel nummers kan bellen?

Vet, ik wist niet dat dat kon :clown: Bij Saints row dan he. Want in GTA kan het niet volgensmij inderdaad.

Anders hadden ze dat wel gezegd ofzo een keer in een missie. Want bij GTA leggen ze echt de meest domme dingen uit xD

Geplaatst:

ik heb geprobeerd de nummers te bellen die op borden bij huizen staan, en de nummers bij de auto's op de website. deze werken ook niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...