gtamelle Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hee mensen. Soms zie ik nummers ergens staan, en dan wil ik die intoetsen, en dan doen ze het niet :S, hij is bijvoorbeeld te lang :S. Is het jullie gelukt om gewoon ook andere nummers te belllen en dus niet alleen vrienden net als bij SAINTS ROW dat je heel veel nummers kan bellen? Reageren
Spark Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hee mensen.Soms zie ik nummers ergens staan, en dan wil ik die intoetsen, en dan doen ze het niet :S, hij is bijvoorbeeld te lang :S. Is het jullie gelukt om gewoon ook andere nummers te belllen en dus niet alleen vrienden net als bij SAINTS ROW dat je heel veel nummers kan bellen? Vet, ik wist niet dat dat kon Bij Saints row dan he. Want in GTA kan het niet volgensmij inderdaad. Anders hadden ze dat wel gezegd ofzo een keer in een missie. Want bij GTA leggen ze echt de meest domme dingen uit xD Reageren
Henkiiback Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb geprobeerd de nummers te bellen die op borden bij huizen staan, en de nummers bij de auto's op de website. deze werken ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.