Jump to content

Tegenvallers


TomHagen

Recommended Posts

Heuj! :Y GTA IV is vet, maar er zijn ook een paar mindere kanten.

Als je in je auto op de weg rijdt, en je kijkt even naar achter, dan kan er pakweg 3 meter voor je een auto spawnen, waar je dan tegen aan rijdt. Als dit een politie-auto is, is het al helemaal zuur :(

Ik vind het ook jammer dat je niet twee of meer mensen kan uitnodigen om iets te gaan doen, bijvoorbeeld met Brucie en Roman wat gaan drinken.

Wat vind jij dat er ontbreekt of tegenvalt aan GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Iscariah

    4

  • LangeDraak

    3

  • DieHappy

    3

  • Tomo_Tanker

    2

Ja inderdaad, de fiets mis ik helemaal niet ^_^ .. Rotding.

En ik kan eigenlijk niet zoveel opnoemen wat ik mis. Ik denk vooral het vliegtuig wel. Dat vond ik altijd wel vet om daar een beetje in te vliegen, maar gelukkig hebben we nog de helicopters dus zo heel veel maakt het ook niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap ook niet waarom iedereen zoveel heisa maakt om die vliegtuigen. De map is een stuk kleiner door al die lege gebieden die zijn weggehaald, dus als jij binnen 15 secs aan de andere kant van de map wilt zijn met een Hydra, vind ik het best, maar het lijkt mij een beetje saai. In een helicopter kun je tenminste genieten van die fantastische graphics (die ik tot komende week dinsdag helaas nog niet wag aanschouwen :duh:, net te horen gekregen dat ik em pas volgende week zondag mag spelen, aangezien ik dan pas jarig ben, soms zijn moeders echt heeeeeeeeeeeeeeeel irritant :duh:)

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

wat ik irritant vind is dat als er op je geschoten wordt, en er is politie, en je wilt in auto jatten, gaat hij heel sloom om zich heen kijken (terwijl er al politie achter hem aan zit), en dan super sloom in de auto gaan enzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel irritant dat als je politie achter je aankrijgt en je lopend probeert weg te komen dan komt zon dikke politie agentje en op je richt met zijn zielige pistooltje en dan steekt Niko zijn handen omhoog :schater: (bij mij deed die dat zelfs met een M4 in zijn hand :duh::schater: ) en dan (niet altijd) busted! Ik vind het ook heel erg dat er zo weinig wapens zijn :duh: . Ik wil een kettingzaag en een minigun :eten::duh: !

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige opties, zoals Fietsen en vliegtuigen die eruit gehaald zijn. Maar opzich zijn dat niet de ''erge'' minpuntjes. Dat zijn kleine minpuntjes, maar bijv. de missieduur in sommige missies. Niet erg lang. Verder niks tekort in dit geweldige spel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

-geen vliegtuigen

-je kan eeuwig rondkarren met 6sterren, terweil je in de vorige gta's zo door een tank ofzo werd afgemaakt

-missie's zijn best makkelijk tot nu toe(ben net op bohan aangekomen na 18%)

verder een vette game, een van de beste allertijde

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen het vastlopen valt tegen.

En dat je niet in je eentje kan tappen en dan tegen jezelf gaat praten.

Bewerkt: door KronicSmoker187
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de radio muziek in gta 4 extreem slecht... alle gta's waren nog vet maar deze is om te huilen.

en voor de rest mis ik de desert kant van SA wel en de fiets.

de landschap gemis kan ik wel begrijpen maar wat moet je met een fiets? heel erg sloom en om snel te gaan moet je ook nog eens hele tijd w in drukken(was bij SA zo),

en ik heb het niet gespeeld maar zal vliegtuigen wel missen, de map is niet zoveel kleiner als SA is gezegd dus maakt dat met SA niet veel uit, en het is gewoon leuk om rond te vliegen met een vliegtuig

maar grootste minpunt is dat ie (nog) niet op pc is

Bewerkt: door murderboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...