Jump to content

Tegenvallers

TomHagen

Recommended Posts

Ik vind de missies over het algemeen te kort.

over het algemeen vind ik het hele spel tegenvallen. op de originaliteit na, maar ik vind dat het laden lang duurt, met name als je 'm net aanzet. het is onoverzichtelijk, je ziet nergens hoeveel klappen je nog kan ontvangen voordat je neergaat. de voertuigen vind ik zeer onrealistisch sturen. als je naar de map gaat moet je eerst op X drukken om te kunnen inzoomen. een trage besturing door onlogische knoppen. niet een ruim assortiment van wapens. en wat me vreselijk irriteert is dat hij rent alsof ie in z'n broek gescheten heeft, het schiet niet op. dat sprinten is kei irritant, en wil je klappen ontwijken dan ben je vaak al te laat door de te trage bewegingen.

ik vind het dan ook in m'n karige selectie spellen toch 1 van de mindere. misschien te verwend met de graphics van assasins creed???!!

toch zijn er wel pluspunten, zo vind ik de originaliteit wel erg goed, met name het daten en daar de mogelijkheid in. ook de mobiel functie is erg 'modern' en bijna onmisbaar in deze tijd. en zo dus ook de 'tomtom'.

verder zijn de accenten ook wel erg leuk. maar wat me ook tegenvalt is de hoeveelheid verschillende auto's en voertuigen. ik schat zo'n 20 verschillende auto's...jammer

soms ben je ergens en zie je 3 hummers achter elkaar rijden.

leuk speeltje, maar na zo lang te hebben moeten wachten toch een tegenvaller

Delen op andere websites

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Iscariah

4

• LangeDraak

3

• DieHappy

3

• Tomo_Tanker

2

over het algemeen vind ik het hele spel tegenvallen. op de originaliteit na, maar ik vind dat het laden lang duurt, met name als je 'm net aanzet. het is onoverzichtelijk, je ziet nergens hoeveel klappen je nog kan ontvangen voordat je neergaat. de voertuigen vind ik zeer onrealistisch sturen. als je naar de map gaat moet je eerst op X drukken om te kunnen inzoomen. een trage besturing door onlogische knoppen. niet een ruim assortiment van wapens. en wat me vreselijk irriteert is dat hij rent alsof ie in z'n broek gescheten heeft, het schiet niet op. dat sprinten is kei irritant, en wil je klappen ontwijken dan ben je vaak al te laat door de te trage bewegingen.

ik vind het dan ook in m'n karige selectie spellen toch 1 van de mindere. misschien te verwend met de graphics van assasins creed???!!

toch zijn er wel pluspunten, zo vind ik de originaliteit wel erg goed, met name het daten en daar de mogelijkheid in. ook de mobiel functie is erg 'modern' en bijna onmisbaar in deze tijd. en zo dus ook de 'tomtom'.

verder zijn de accenten ook wel erg leuk. maar wat me ook tegenvalt is de hoeveelheid verschillende auto's en voertuigen. ik schat zo'n 20 verschillende auto's...jammer

Rot toch op man GTA is een "Kei vet'' spel

Delen op andere websites

Rot toch op man GTA is een "Kei vet'' spel

Dat is ZIJN mening he ;), dit topic heet niet voor niets ''Tegenvallers'' :duh:

Ontopic:

Ik vind het spel heel goed, maar ik heb ook een paar minpunten.

-Je kan geen huizen kopen

-weinig auto's

-weinig wagen's

-en nog wel wat meer, maar het spel blijft erg leuk :D

Delen op andere websites

Ik wil niet negatief doen maar goed. Ik vindt tocht GTA IV beetje teleurstelling: Niet uit je zelf Bankoverval plegen, Het spel loopt vast, En je raakt heel snel uitgekeken: Dat hebt ik altijd al gehad als ik nieuwe gta speelde. Als ik echt eerlijk mag zeggen. Koop ik liever All Points Bulletin(APB). Excuses voor mij ongemak! :?:cry::{

Delen op andere websites

Ik wil niet negatief doen maar goed. Ik vindt tocht GTA IV beetje teleurstelling: Niet uit je zelf Bankoverval plegen, Het spel loopt vast, En je raakt heel snel uitgekeken: Dat hebt ik altijd al gehad als ik nieuwe gta speelde. Als ik echt eerlijk mag zeggen. Koop ik liever All Points Bulletin(APB). Excuses voor mij ongemak! :?:cry::{

Maar denk even na, ze wouden het spel Realistisch maken, het is niet ''realistisch'' om in je eentje ff een bank te overvallen vind ik

Delen op andere websites

Ik vind het heel irritant dat als je politie achter je aankrijgt en je lopend probeert weg te komen dan komt zon dikke politie agentje en op je richt met zijn zielige pistooltje en dan steekt Niko zijn handen omhoog :schater: (bij mij deed die dat zelfs met een M4 in zijn hand :duh::schater: ) en dan (niet altijd) busted! Ik vind het ook heel erg dat er zo weinig wapens zijn :duh: . Ik wil een kettingzaag en een minigun :eten::duh: !

Wanneer dit gebeurd kan je op een van de knoppe drukke X vierkant een van die,en dan rent die gewoon weg,ben nooit busted geweest in het spel

Delen op andere websites

ik mis de fiets en vliegtuigen ook , huizen koopen iets minder.

ook inbreken en basket was leuk (zonder mad dog bug).

en die leege plekke (zoals desert) zijn ook leuk om door te rijden enz , bv met de trein(waar je dan zelf kan in rijden).

vinnek echt wel spijtig, enige voordeel daaraan is dat de dingen die er zijn meer afgewerkt zijn (denk/hoop ik tog).

korte storyline? , weet/hoop niet, valt wel op dat me % rap omhoog gaat

Delen op andere websites

Ik heb een lijstje:

-geen huizen kopen

-weinig wagens

-geen fiets :N

- Niko doet z'n riem niet aan waardoor ie door de ruit kan vliegen.

- Te klein wapenassortiment

- te weinig mogelijkheden buiten missies

Delen op andere websites

Eigenlijk heb ik maar één tegenvaller kunnen constateren, en dat is dat GTA nig niet op de PC uit is :( Het is echt een fantastische game. Ik heb wat van de sfeer kunnen 'proeven' bij een vriend met een PS3. Ongelofelijk, wat een vooruitgang qua graphics met GTA SA. Oké het is geen Gran Turismo 5 qua graphics, maar eigenlijk is dat ook ondergeschikt. Voor mij telt de gameplay, en man wat is die goed! :-)

Bewerkt: door Markant
Delen op andere websites

Ik vind de game SUPER! Alleen jammer dat er geen vliegtuigen zijn! Dat vond ik namelijk één van de leukere dingen in GTA, het vliegen (kan wel verstaan dat er geen zijn, 9/11,etc)...

Ahja, wat ik wel stom vind is dat er geen profielen zijn dat je kunt instellen. Bv. mijn broer speel die ook soms en kan zn spel niet opslaan als ie aan dezelfde missie zit lijk ik, anders overschrijft ie mn data.

Of is er daar een andere oplossing voor?

Delen op andere websites

Het verbaasd mij niks dat al deze "minpuntjes" er niet inzitten

rockstar is niet dom en kijkt naar de toekomst

het zou mij niks verbazen dat ze redelijk snel (voor rockstar begrippen dan 1,5 jaar)

een nieuwe game launchen met WEL al deze mogelijkheden.

dit om de simpele reden omdat ze anders niks makkelijks meer toe te voegen

hebben.

althans dat denk ik

grt

Delen op andere websites

• Ik vind het spel tekort.
  • Je kunt het spel makkelijk uitspelen zonder cheats. Bij SA was het zelfs nog moeilijk om het mét cheats uit te spelen.
  • Missies te eenzijdig.

Bewerkt: door Mematox
Delen op andere websites

Dat de mogelijkheden, vooral vergeleken met GTA SA, wat beperkter zijn, zoals al zovaak genoemd word, vind ik ook wel een beetje jammer, maar ik heb me er totnogtoe nog niet echt aan gestoord.

Waar ik me echter wel aan stoor is dat je 's nachts gewoon geen steek ziet en dat dan missies doen vaak bijna onmogelijk wordt. Probeer bijvoorbeeld maar eens iemand door een steegje te achtervolgen terwijl je niet kunt zien waar je loopt.

Delen op andere websites

Dat de mogelijkheden, vooral vergeleken met GTA SA, wat beperkter zijn, zoals al zovaak genoemd word, vind ik ook wel een beetje jammer, maar ik heb me er totnogtoe nog niet echt aan gestoord.

Waar ik me echter wel aan stoor is dat je 's nachts gewoon geen steek ziet en dat dan missies doen vaak bijna onmogelijk wordt. Probeer bijvoorbeeld maar eens iemand door een steegje te achtervolgen terwijl je niet kunt zien waar je loopt.

Moet je even naar opties gaan en Display veranderen. Doe de Lightness hoger en pruts wat tot je het goed vind (rechts staat er een voorbeeldfoto). Zo kun je het lichter maken zodat je 's nachts beter ziet. :Y

Delen op andere websites

Ahja, wat ik wel stom vind is dat er geen profielen zijn dat je kunt instellen. Bv. mijn broer speel die ook soms en kan zn spel niet opslaan als ie aan dezelfde missie zit lijk ik, anders overschrijft ie mn data.

Of is er daar een andere oplossing voor?

Je kan gewoon meerder savegames opslaan hoor, er staat een heel rijtje. In het begin kan je een 'slot' kiezen. Bij de PS3 kan je ook meerdere accounts maken. Xbox weet ik niet.
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...