Jump to content

Tegenvallers


TomHagen

Recommended Posts

minpintjes tja?? echt die game heb ergewoon geen woorden voor zo vet natuurlijk zijn er minpuntjes maar die vallen me echt niet op ik kijk met grote open ogen naar dat scherm en niks valt me tegen ik vind het geweldig en houd er rekening mee met de rage engine die kan wel alles aan maar die is net nieuw iedereen moet wennen en niemand of niets is perfect:D dat zou echt niet best wezen als alles perfect was dan waren alle games vet terwijl ik me juist altijd zo verheug op gta:D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Iscariah

    4

  • LangeDraak

    3

  • DieHappy

    3

  • Tomo_Tanker

    2

Ik wil niet negatief doen maar goed. Ik vindt tocht GTA IV beetje teleurstelling: Niet uit je zelf Bankoverval plegen, Het spel loopt vast, En je raakt heel snel uitgekeken: Dat hebt ik altijd al gehad als ik nieuwe gta speelde. Als ik echt eerlijk mag zeggen. Koop ik liever All Points Bulletin(APB). Excuses voor mij ongemak! :?:cry::{

Maar denk even na, ze wouden het spel Realistisch maken, het is niet ''realistisch'' om in je eentje ff een bank te overvallen vind ik

Klopt!

Maar als je bevriend ben met Dwayne, mits je hem niet dood hebt geschoten in de verhaallijn, dan kan je 2 gasten van hem af laten komen. Het had wel cool geweest als je met deze 2 gasten wel een bankoverval kon doen. Jammer... Maar dat maakt me niets uit ook eigenlijk. 1 zo'n missie was al moeilijk zat! ;)[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Heuj! :Y GTA IV is vet, maar er zijn ook een paar mindere kanten.

Als je in je auto op de weg rijdt, en je kijkt even naar achter, dan kan er pakweg 3 meter voor je een auto spawnen, waar je dan tegen aan rijdt. Als dit een politie-auto is, is het al helemaal zuur :(

Ik vind het ook jammer dat je niet twee of meer mensen kan uitnodigen om iets te gaan doen, bijvoorbeeld met Brucie en Roman wat gaan drinken.

Wat vind jij dat er ontbreekt of tegenvalt aan GTA IV?

Wat me tegenvalt, zijn dit soort topics. Als je GTA IV vet vindt, dan kijk je toch gewoon door de wat mindere kanten heen?

EDIT: Ik had hier blijkbaar al gereageerd, maar nog niet op het topic zelf. Bij deze dus.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat je niet meer oneindig kan rondrijden (stoplichten met wachtende auto's :duh: ) en ik mis de wereldreisjes die ik altijd deed in GTA San Andreas (met een bus vol gangsters alle 3 de steden langsrijden).

Maar als je GTA IV speelt dan valt het eigenlijk allemaal niet op en zie je allene nog maar de voordelen. Ik in ieder geval wel. Ik ben blij dat het spel zich afspeelt in 2008 en de auto's dus moderner zijn dan in voorgaande games!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er aan GTA IV niet zo veel mankeert. Sommige grafische dingen kunnen soms wel irritant zijn, maar verder vind ik het een geweldige game!

En eigenlijk snap ik ook niet helemaal wat mensen te zeuren hebben over het kopen van huizen. Want:

- Je kon huizen kopen in VC, maar in de meeste huizen kon je niet naar binnen gaan. Je kon er dan soms wel missies van doen maar dat maakt het volgens mij niet leuker.

- Bij SA kon je ook veel huizen kopen. Maar die waren bijna allemaal hetzelfde! Dus dat vond ik ook niet echt leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Boten hebben geen verlichting

Geen leuke radiozenders

Je kunt geen huizen kopen

Weinig kledingwinkels enzo

Zal er ooit een GTA komen waar boompjes kapot kunnen?

Onbruikbare forklift en aanhangers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het enige minpunt dat ik heb de vreselijke besturing met de motor is, bijvoorbeeld de NRG 900.

Dan hel je verschrikkelijk over en kan je niet normaal rijden, moet je eerst bijna stil gaan staan...

vind je t gek dat ik vaak vastzit met dat soort missies...

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn geen straaljagers en de heli´s kunnen geen raketten schieten

en geen bossen en dessert

en de moto´s zijn moelijk te besturen en weinig ammo bij sommige wapens bv:bazooka granaten

maar met al die slechte dinges blijft het nog wel leuk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heuj! :Y GTA IV is vet, maar er zijn ook een paar mindere kanten.

Als je in je auto op de weg rijdt, en je kijkt even naar achter, dan kan er pakweg 3 meter voor je een auto spawnen, waar je dan tegen aan rijdt. Als dit een politie-auto is, is het al helemaal zuur :(

Ik vind het ook jammer dat je niet twee of meer mensen kan uitnodigen om iets te gaan doen, bijvoorbeeld met Brucie en Roman wat gaan drinken.

Wat vind jij dat er ontbreekt of tegenvalt aan GTA IV?

Wat me tegenvalt, zijn dit soort topics. Als je GTA IV vet vindt, dan kijk je toch gewoon door de wat mindere kanten heen?

EDIT: Ik had hier blijkbaar al gereageerd, maar nog niet op het topic zelf. Bij deze dus.

Niet iedereen vindt GTA4 "te vet". Ik vind het spel wel goed maar geef hem niet meer dan een 8. Er zijn genoeg elementen voor verbetering vatbaar. En topics als deze zijn vaak interessanter dan topics over hoe perfect GTA4 wel zou zijn. Aan het eind van de dag vermaak ik me met GTA4, maar eigenlijk bevielen me alle andere delen vanaf GTA 3 me meer.

Bewerkt: door DieHappy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het enige minpunt dat ik heb de vreselijke besturing met de motor is, bijvoorbeeld de NRG 900.

Dan hel je verschrikkelijk over en kan je niet normaal rijden, moet je eerst bijna stil gaan staan...

vind je t gek dat ik vaak vastzit met dat soort missies...

Als je hem verkeerd gebruikt kun je er niet mee rijden, ja.

Jullie sturen te hard, je moet insturen en doorsturen, dus rustig je pookje bewegen, dus niet helemaal meteen naar rechts of links.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missies over het algemeen te kort.

over het algemeen vind ik het hele spel tegenvallen. op de originaliteit na, maar ik vind dat het laden lang duurt, met name als je 'm net aanzet. het is onoverzichtelijk, je ziet nergens hoeveel klappen je nog kan ontvangen voordat je neergaat. de voertuigen vind ik zeer onrealistisch sturen. als je naar de map gaat moet je eerst op X drukken om te kunnen inzoomen. een trage besturing door onlogische knoppen. niet een ruim assortiment van wapens. en wat me vreselijk irriteert is dat hij rent alsof ie in z'n broek gescheten heeft, het schiet niet op. dat sprinten is kei irritant, en wil je klappen ontwijken dan ben je vaak al te laat door de te trage bewegingen.

Het laden duurt lang op het begin omdat je in het spel niet meer hoef te laden (bijvoorbeeld als je winkels ingaat) alleen bij missies maar dat is logisch. Om de radar heen zie je een balk met je health. Zo kan je zien wanneer je er slecht aan toe bent.

Onrealistisch besturen is een mening ik vind het wel realistisch en het hoort ook bij GTA. Hetzelfde geld voor rennen dat is ook een mening, dat vind ik er realistisch uitzien. En over dat sprinten als je de hele tijd X (op de ps3) indrukt en niet vasthoud gaat hij nog sneller rennen i.p.v. sprinten. En klappen ontwijken doe je volgens mij ook met een speciale knop. Er zijn 3 vechtknoppen op PS3 dacht ik zo: rondje, driehoekje (slaan), vierkantje (trappen) en de X is volgens mij ontwijken, althans bij mij zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Tipje voor alle mensen die maar blijven zeuren dat het niet realistisch genoeg is........ Verkoop je console + Games en ga leven!!!! Realistischer dan dat wordt het niet!!!! :duh:

Voor mij is en blijft het een spel en ik vindt hem goed!!!

Alle GTA’s vindt ik goed en allemaal zijn ze een stap in de goede richting.

Echter door de hype die GTA IV is geweest verwachten sommige spelers dat GTA IV pure realisme is.

Dat GTA IV aan de verwachtingen van de betreffende speler voldoet!!!

Mensen kijk nou eens naar de pluspunten:

Betere schade modellen, Realistischer autorijden (wat dan weer door de speler die realisme willen wordt afgedaan als waardeloos ?? :bonk: )

Beter vuurgevechten door het kunnen wegduiken achter omgevingen. Beter kunnen richten. Een beter politiesysteem. Grafisch is het een stuk beter. Er is een MP.. er is….. enz enz enz!!!! :Y

Houdt er rekening mee dat er altijd wel weer iets andere te zeuren is. Het is een spel en zal dus nooit perfect zijn maar mijn mening is dat er altijd ruimte zal zijn voor verbeteringen dus ik kijk nu al uit naar de volgende in de rij. Die wordt dus nog beter en mooier omdat ze beter met de nieuwe engine om kunnen gaan.

R* Trek je niets aan van het gezeur en ga zo door… Mij maak je in ieder geval erg gelukkig met deze game. RESPECT!!! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...