Jump to content

Nieuw Doherty

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er waren een paar problemen met SA, maar dat is helemaal verholpen. Nou, Op aanvraag van DenkaanHenk. Heb ik deze keer Doherty gepakt. Hier een paar screens:

InGame:

ingamedoh1xq3.jpg

ingamedoh2lc6.jpg

Ik haal de gebouwen weg omdat je daar nog Missies moet doen. Ik zet er alleen nog maar Stunt plaatsen neer.

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Zit er mooi uit :tu: . Je zou ook twee versies kunnen maken een tje voor die die die missie nog niet gedaan hebben(allen met stunt plaatsen) en tweede voor die die het al gedaan hebben (met gebouwen) :Y .

Geplaatst:
Zit er mooi uit :tu: . Je zou ook twee versies kunnen maken een tje voor die die die missie nog niet gedaan hebben(allen met stunt plaatsen) en tweede voor die die het al gedaan hebben (met gebouwen) :Y .

maar dan zit je in de problemen als je opnieuw wilt beginnen

miss is het ook een idee om met een stripped SCM te gaan werken?

en als je hulp nodig hebt, UT, moet je me ff vragen :puh:

Geplaatst:

Rhino: Dat ga ik doen ;)

m.o.d: Ik kan niet Stripped SCM. En wat wil je dan precies?

Geplaatst:
m.o.d: Ik kan niet Stripped SCM. En wat wil je dan precies?

Een stripped SCM is een bestand die alle missies weghaalt waardoor je gewoon vrij overal kan gaan en staan waar je wil. Er is dus geen storyline en er zijn geen sidemissions en collectables (spraytags, USJ's, vigilante, oysters etc.). Dus dan kan je ook dingen gewoon veranderen, zonder dat je rekening hoeft te houden met de storyline of eventuele collectables of sidemissions....

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Bedoel je wie een stripped SCM voor je kan maken? Dat is helemaal nieet nodig hoor, aangezien je bij Sanny Builder al automatisch een stripped SCM krijgt, om daar vervolgens je eigen missies ed op te bouwen. Maar aangezien jij dat waarschijnlijk niet gaat doen heb je dat programma zelf niet nodig en heb je enkel de SCM nodig. Ik heb hem eventjes voor je geupload: http://rapidshare.com/files/112209082/stripped.scm.html

Veel succes ermee!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:
Maar ik gebruik niet Sanny Builder. Maar Mapeditter :7

Een stripped SCM is gewoon een lege SCM met bijna geen data, deze vervang je door je normale main.scm en dan heb je dus een SA zonder missies e.d, in SannyBuilder ZOU je nu missies erbij kunnen schrijven maar als je main.scm gewoon vervangt met je stripped SCM heb je een lege SA en kan je al spelen. Geen SannyBuilder nodig dus..

Geplaatst:

maar in een stripped SCM kan je dingen zoals voertuigen spawnen.

en je hoeft geen rekening te houden met missies

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...