gta3en Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik wil een dorp nabouwen maar ik heb geen ruimte. als je een gebouw verwijderd met MED,dan bijft er een ghost building staan?, en val je erdoor. hoe kan ik maken dan het 1 leeg vlak word? alvast bedankt. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hallo, Als ik jouw verhaal zo hoor, dan ben ik bijna zeker dat je hier met 'LOD's te maken hebt. Elk object in San Andreas dat helemaal moet worden geladen laat je spel langzamer gaan. Wanneer je dus zou uitkijken op een hele stad kun je je voorstellen dat het spel erg traag zou worden. Daar heeft Rockstar echter iets op bedacht. Dit zijn de LOD's. De echte objecten (meestal gebouwen) worden nog niet geladen als je verweg bent. In plaats daarvan wordt er een lage kwaliteits versie geladen, zodat je spel het even snel blijft doen, maar je wel gewoon de objecten ziet (van ver zie je immers toch niet zo het verschil). Volgens mij zijn de echte objecten net altijd iets groter zodat de LOD in het gebouw komt te zitten als het echte object wordt geladen. Echter, nu jij de echte gebouwen hebt verwijderd, blijft enkel de LOD over. En die LOD is unsolid, oftewel je valt er doorheen. Volgens mij was er een optie in MED waarmee je LOD's zichtbaar kon maken, of de LOD's van de echte gebouwen kon halen. Ik heb echter al lang niet meer met MED gewerkt, dus ik weet niet meer goed waar dit nou zat. Maar ik denk dat het redelijk makkelijk te vinden moet zijn. Met vriendelijke groeten, Syp Reageren
gta3en Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja,gevonden! erg bedankt. Maar nu val ik er nog steeds doorheen. kan ik een vlak maken ongeveer de grote van LV,en over de lege vlakken plaatsen? zoja,hoe doe ik dat dan? alvast bedankt Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Tja, daar zijn natuurlijke verschillende manieren voor. De makkelijkste manier die ik je aanraad, is om ergens een vlak stuk grond te zoeken en dat heel vaak kopieren naar waar LV was. Dus zeg maar van al die stukjes een groot stuk maken. Of, wat mooier wordt, maar wel moeilijker, is je eigen stuk grond maken. Maar dan moet je een heel eigen object gaan maken door middel van modelling en ik weet niet of jij dat kunt, maar zo niet dan rad ik het je af. Volgens mij zou zo'n vlak toch te groot worden, dus moet je het sowieso opdelen in verschillende vakjes. Dus ik zou gewoon de eerste methode nemen, dan moet het lukken. Mocht er iets niet lukken, dan horen we het wel. Met vriendelijke groeten, Syp Reageren
gta3en Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) wel moeilijk om een plat vlak zonder banen te vinden . hmm eigenlijk moet ik toch niet met een plat vlak beginnen? als ik nu begin met de banen enzo, dan vlakken als afwerking nadat de gebouwen er staan. Bewerkt: 3 mei 2008 door gta3en Reageren
gta3en Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ok,groot probleem. Ik heb met MED van LV de LOD's en gebouwen verwijderd, ik probeerde op te starten maar het ging niet. toen heb ik de maps,ipl enzo teruggezet, maar GTA crasht nog steeds bij het laden. wat moet ik doen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Tja, dat bedoelde ik dus met die crash die ik eigenlijk had verwacht. Ik vond het al zo raar dat hij niet meteen crashte toen je die gebouwen had verwijderd. Helaas is er geen andere oplossing dan San Andreas opnieuw installeren. Ik heb zelf al verscheidene malen iets anders geprobeerd en met wat geluk lukt het door wat bestanden te vervangen, maar aangezien je nooit goed weet welke, is het sneller opnieuw te installeren. Reageren
dakkiono Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 waar kan je dat ding downloaden op alles op de map aan te passen zoals wegen en gebouwen en eilanden Reageren
K.O. Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 waar kan je dat ding downloaden op alles op de map aan te passen zoals wegen en gebouwen en eilandenAls je het over het programma Map Editor (MEd) hebt, hier of hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.