TJ9 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hey Weet iemand of er extra functies in sommige auto's zitten en hoe je dezen kan gebruiken? (PS3) Zo als bij een heftruck de vork omhoog en omlaag doen (in kan in GTA SA (PC) wel) En kan een truck nog koppelen met een oplegger of kan dat hier ook niet meer? Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik denk dat we dat krijgen te weten als er een site klaar is met alle voertuigen van GTAIV. Dus dat wordt eventjes wachten of gewoon uit proberen. Reageren
-IV- Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb juist wel ontdenkt dat je een GPS-stem-functie heb in de auto! Dus als je een route hebt gepland, dat er een mannen/vrouwen-stem zegt welke weg je moet indraaien. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Er is wel hefttruck aan de vrijheidsbeeld maar omhoog lukt het niet. Je kunt wel in de kabelbaan gaan. Reageren
pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb ook geprobeerd om bij het vliegveld een vrachtwagen te koppelen, maar dat lukte niet. Reageren
oldschool Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb juist wel ontdenkt dat je een GPS-stem-functie heb in de auto!Dus als je een route hebt gepland, dat er een mannen/vrouwen-stem zegt welke weg je moet indraaien. Hoe dan? Reageren
-IV- Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ik heb juist wel ontdenkt dat je een GPS-stem-functie heb in de auto!Dus als je een route hebt gepland, dat er een mannen/vrouwen-stem zegt welke weg je moet indraaien. Hoe dan? Door in het menu van het geluid deze 'GPS voice' functie aan te zetten. Bewerkt: 2 mei 2008 door -IV- Reageren
joor593 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Het verschild ook per auto een luxe auto heeft zo'n stem een goedkope niet. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 maar die stem klopt niet helemaal... zegt hij dat ik naar links moet, maar dan kan ik niet naar links, of zegt de route dat ik naar rechts moet... Reageren
Spark Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 maar die stem klopt niet helemaal...zegt hij dat ik naar links moet, maar dan kan ik niet naar links, of zegt de route dat ik naar rechts moet... Nee, dan zegt ie waarschijnlijk over zoveel yards (ofzo) links. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Als ie zegt ''After ... Yards Left.'', moet je gewoon de eerst volgende linksaf gaan;) Tenminste dat denk ik dan. Reageren
gta-vct Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 + hij berekent de route ook op de wegen waar je mag rijden, als er een weg is waar je bijvoorbeeld niet in mag berekent hij een route er omheen, 1 richtingsweg bijv, ook als je een brug over gaat moet je via de officiele weg erop komen dus niet tegen het verkeer in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.