Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Roman zijn bedrijfje is onderhand al weer down, en soms kan ik gewoon echt geen taxi vinden hoe gek het ook klinkt, maar er is toch ook een nummer om een taxi te bellen? Kan iemand me die even geven? Alvast bedankt. Timothy. Bewerkt: 3 mei 2008 door SummerBase Reageren
Dastard Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Phonebook -> Roman -> Car Service . Een nummer om een Taxi te bellen, tjah, nee . Bewerkt: 2 mei 2008 door Dastard Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Phonebook -> Roman -> Car Service .Een nummer om een Taxi te bellen, tjah, nee . Nee, wat ik al zei: Het bedrijfje van Roman is in de fik gegaan, dus die kan ik niet meer bellen. Is er niet een officieel taxi nummer voor die gewone gele taxi's? Reageren
-IV- Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Phonebook -> Roman -> Car Service .Een nummer om een Taxi te bellen, tjah, nee . Nee, wat ik al zei: Het bedrijfje van Roman is in de fik gegaan, dus die kan ik niet meer bellen. Is er niet een officieel taxi nummer voor die gewone gele taxi's? Ik heb wel eens een nummer gezien IN een gele taxi, maar ik denk dat deze weinig nut heeft i.v.m. het opbellen. Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Phonebook -> Roman -> Car Service .Een nummer om een Taxi te bellen, tjah, nee . Nee, wat ik al zei: Het bedrijfje van Roman is in de fik gegaan, dus die kan ik niet meer bellen. Is er niet een officieel taxi nummer voor die gewone gele taxi's? Ik heb wel eens een nummer gezien IN een gele taxi, maar ik denk dat deze weinig nut heeft i.v.m. het opbellen. Ja, dat is een nummer om bij de taxi te gaan werken. Maar een nummer dat ze komen ophalen? Er zou toch vast wel zon nummer zijn als er wel een is voor de politie enzo, en voor roman zn bedrijfje dan is er toch ook vast wel één voor die normale gele taxi's neem ik aan? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nu het Taxidepot van Roman is afgebrand, wilt al zeggen dat je al best ver in het spel bent. Speel gewoon lekker door tot het tweede eiland, en Roman zegt, dat hij Verzekeringsgeld heeft gekregen. Dus dan heeft ie een nieuw bedrijf, en kan je weer bellen. Als je geen taxi vindt, steel een auto Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja ik zit al een tijd op het 2e eiland, maar als je echt lange afstanden moet, dan vind ik het soms irritant om te rijden, want dan duurt alles zo lang. Dus dan is het wel handig om een taxi te pakken, en die zijn soms niet in de buurt. Maar ik heb er nog weinig van mee gekregen dat Roman zn bedrijf terug heeft? Bij hoeveel procent gebeurt dat dan? Reageren
rdesigntk Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik kan überhaupt die hele telefoon niet vinden. Kan alleen multiplayer kiezen. Maar dat zal wel liggen omdat ik nog geen 1 missie gedaan heb.. Ben alleen even naar de 'Mension' gereden. Of niet? Verder weet ik et nummer niet nee. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 er is geen nummer voor een taxi, die nummer die in de taxi staat werkt niet zelf uitgeprobeerd (in een taxi) xD en btw, voor degene boven me, een echte mobieltje krijg je pas bij dwe 2de missie... Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Phonebook -> Roman -> Car Service .Een nummer om een Taxi te bellen, tjah, nee . Nee, wat ik al zei: Het bedrijfje van Roman is in de fik gegaan, dus die kan ik niet meer bellen. Is er niet een officieel taxi nummer voor die gewone gele taxi's? Hou een beetje rekening met spoilers.. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Phonebook -> Roman -> Car Service .Een nummer om een Taxi te bellen, tjah, nee . Nee, wat ik al zei: Het bedrijfje van Roman is in de fik gegaan, dus die kan ik niet meer bellen. Is er niet een officieel taxi nummer voor die gewone gele taxi's? thanks voor de spoiler, dit is geen spoiler? en als iemand zegt dat je tv kan kijken gaat iedereen flippen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.