Sjorszzz Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik had voor ik ook maar 1 missie had gedaan op het vliegveld al een helicopter gevonden waar ik in kon vliegen. Maar die is er nu steeds weg en komt niet meer terug!!! Weet iemand waar dat aan ligt en hoe is dit op te lossen??? Want ik kan nu niet meer gaan vliegen voor de lol. Alvast bedankt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Je moet geduld hebben. Rij eens een rondje, en kom dan terug. Dan staat hij er waarschijnlijk wel. Als hij er niet staat moet je een paar keer saven, en dan weer terug komen. Misschien komt hij ook wel nooit meer terug, of moet je even wachten, en met missies verder gaan. Of je kan natuurlijk een nieuwe zoeken, er zijn veel meer helicopters volgens mij Veel succes! PS: Misschien was hij alleen in de missie er wel. Bewerkt: 2 mei 2008 door visser23 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Nou wat jij hier zegt heb ik allemaal al vaker geprobeerd maar dit helpt allemaal niet. En eerder had ik hem ook niet tijdens een missie. En ik heb hem heel vaak achter elkaar gebruikt en nu staat hij er ineens niet meer zelfs helemaal nooit meer volgens mij. En die andere helicopters staan op het laatste eiland en daar heb ik nog geen toegang tot helaas. Dus iemand misschien nog andere opties??? Is er misschien iemand al achtergekomen hoe je een policeheli kaapt? Bewerkt: 2 mei 2008 door sjors12345 Reageren
Thug_NL Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Als je die gevechts helicopter bedoelt, die komt er later pas te staan (ik heb hem ook op het dak van het politie bureau zien staan) en gewone helicopters jat ik gewoon bij de heli tours Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Zou je dat eens op een kaartje kunnnen aangeven waar dat is? Reageren
IV trailer Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Zou je dat eens op een kaartje kunnnen aangeven waar dat is? Kijk op de bijgeleverde kaart. Daar staat ook heli tours op aangegeven. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Zou je dat eens op een kaartje kunnnen aangeven waar dat is? Kijk op de bijgeleverde kaart. Daar staat ook heli tours op aangegeven. of je neemt een taxi, selecteer als destination "Heli tours"... simpel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.