Robert1986 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Als ik connected ben met de gtagames server, en ik druk op start game, krijg ik de volgende foutmelding: "You are running a modified version of the mta client. Please reinstall." Ik heb MTA gewoon bij gtagames.nl gedownload, en reinstallen helpt ook niet! weet iemand hoe je dit op kan lossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Instaleer GTA (VC of 3) Opnieuw (Reïnstaleren) en daarnaa ook MTA.. Dan zou hij het moeten doen.. Of.. Gebruik je Mods? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Als ik connected ben met de gtagames server, en ik druk op start game, krijg ik de volgende foutmelding:"You are running a modified version of the mta client. Please reinstall." ik heb bij elke server van GTAIII mta hetzelfde probleem, maar ik heb mta al opnieuw geinstalleerd en ik blijf maar hetzelfde berigt krijgen...... ik heb het wel op mtavc.com gedownd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Instaleer GTA (VC of 3) Opnieuw (Reïnstaleren) en daarnaa ook MTA.. Dan zou hij het moeten doen.. Of.. Gebruik je Mods? Dta lijk mij het beste jah Suc6 groeten van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.