Basssss Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik zit de hele tijd vast bij de Chiliad Challange, heb al gekeken op WikiGTA. Iemand tips? Ik word de hele tijd 2e of 3e. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 je moet met de groep mee rijden, en wachten totdat iedereen over de lijn is, schiet ze dan dood met een sniper rifle en ga dan over de lijn. hoera gewonnen Reageren
Donwell Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Aan die manier zit echter één risico verbonden: De tijd dat je weer op de fiets moet zijn, en het wegfietsen. Zodra de andere wielrenners over de lijn zijn, fietsen ze weg en wordt het lastig ze om te brengen. Rijdt gewoon rustig naar beneden, vooral in bochten geen gas geven. Als je wilt remmen, doe het dan met de handrem-knop en niet met de automatische rem-knop, anders sta je vrijwel gelijk stil. Als je éénmaal een goede snelheid hebt opgebouwd kun je gewoon gas loslaten in bochten en op rechte stukken gewoon de accelereerknop ingedrukt houden. Als je weer wat snelheid wilt weer even herhaaldelijk de accelereerknop indrukken, enz. Als je dan niet eerste wordt kun je de sniper rifle manier nog eens proberen. Reageren
joppie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Zet bovenaan een camper dwars op dat weggetje. Strt dan de challenge. Ze rijden er allemaal tegenaan en gaan staan duwen met hun fietsje, maar dan ben jij er al langs en kom je ze misschien later tegen ergens bij het einde. Botst vooral niet tegen de camper aan, dan heeft het geen nut. Die voorsprong kan je mss wel goed gebruiken. Reageren
Basssss Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Bedankt! Het is me nu gelukt! Reageren
steintje Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 en voor de mensen die het nog niet gelukt is je hebt er ook een hele goeie cycling skill voor nodig. Reageren
Donwell Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je bent sowieso 50% (meende ik?) Cycling Skill nodig om de challenge te starten, dus op zich maakt het niet uit. Je haalt er enkel wat voordeel uit door minder snel van je fiets te vallen, maar dat is het ook. Je kunt beter je stamina wat trainen zodat je flink wat snelheid kunt opbouwen. Reageren
N. Bellic Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Je kan ook de Cheat doen dat als je tegen iemand aanbotst dat die dan de lucht in gaat. Dan kan je ook makkelijk winnen Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 en voor de mensen die het nog niet gelukt is je hebt er ook een hele goeie cycling skill voor nodig. Dat had ik al wel, 100%. En ik wou SA uitspelen zonder cheats, dus geen cheats. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.