Thug_NL Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Er zijn zover ik weet 3 showrooms in liberty city 1 met allemaal turismo's 1 met random cars 1 met motoren de eerste 2 weet ik te vinden maar die met de motoren ben ik online een keer tegengekomen maar heb verder niet op de kaart gekeken waar hij lag, ik weet wel dat hij op het 3e eiland ligt weet iemand waar ik de showroom met de motoren kan vinden? (ik heb een map geupload met de locaties van de 2 showrooms wat ik weet) Reageren
loerelau Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik zou de locatie van die andere ook wel willen weten. Die met die sportwagens heb ik al gevonden... Ik kan alleen nog niet in Alderney komen... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik had verwacht dat er in de showroom in Alderney heel veel mooie stoere sportieve auto's stonden. Maar toen ik er kwam bleken het niet zo bijzondere auto's te zijn. Reageren
joppie Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Hier het kaartje van alledrie de showrooms: Click here to view the SnapMap Van links naar rechts: - Auto Eroticar - Westdyke Auto's - Grotti offtopic: werkt goed dat kaartjes systeem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.