tomwrx Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hey, ik heb in het boekje gelezen dat je via de 4 toetsen een gevecht kan aangaan. Slaan, schoppen en afweren. Bij mij lukt dat dus niet. Ik kan slecht op 1 manier slaan en niet schoppen of afweren, met als gevolg dat ik dus telkens een serieus pak slaag krijg Weet er soms iemand een verklaring? PS: is op ps3 en de controller staat ingesteld op classic. Grts Tom >>> Door SummerBase: Dit is geen missie, natuurlijk; verplaatst naar IV: General. <<< Reageren
rodadaes Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 je moet hem op standaard zetten. dan moet het lukken Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je moet toch gewoon eerst richten met L2/LT? Dan kun je met rondje/B slaan, met driehoekje/Y anders slaan en met kruisje/A afweren. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik denk dat je hem op standaart moet zetten ja, en voor de besturing kun je altijd nog op WikiGTA kijken. Reageren
danielb Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) en voor alle vecht opties moet je locken (L2) Bewerkt: 2 mei 2008 door danielb Reageren
tomwrx Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Aha, dat locken zal ik eens proberen straks. Alvast bedankt. Ik laat wel weten of mijn probleem opgelost is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.