Silverwing Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 Misschien staat hij er alleen maar op een bepaald tijdstip? Ik heb gezien om 14.00 en soms ook s'nachts om 22.00. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 Misschien staat hij er alleen maar op een bepaald tijdstip?Ik heb gezien om 14.00 en soms ook s'nachts om 22.00. dat kan heel goed, want soms zie je er 1 rondvliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 Ja als je uit het huis in Jefferson gaat,zie je altijd een Politie helicopter. En ik heb dat soms ook als ik uit CJ zijn huis kom. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 jah ik zie ze best vaak rond vliegen wat ze dan aan het doen zijn weet ik niet maar volgens mij zoeken ze iemand :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) oke , hij staat er . dankje wel ,je hebt me er HEEL VEEL meegeholpen B) B) B) voor dragonmaster Bewerkt: 22 februari 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 inderdaad dan staat hij er :ph34r: COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 soms vliegt er een in de lucht . en gister wou ik weten waar hij naar toe ging . en ...nergens gewoon lekker vliegen niet landen of iets . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 soms vliegt er een in de lucht .en gister wou ik weten waar hij naar toe ging . en ...nergens gewoon lekker vliegen niet landen of iets . volg een keer een politie auto die rijdt ook nutteloos rondjes net zoals de politie copter als die buiten jouw zichtveld is verdwijnt ie.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 hier is al een topic over gebruik de search Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.