gtagido Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 als ik multiplayer ga doen krijgf ik meestal deze foutmelding of zoiets... >>> The connection to one or more players has been lost. Returning to single player... <<< Wat is dat en waarom komt dat er?? bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Riot-11 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 als ik multiplayer ga doen krijgf ik meestal deze foutmelding of zoiets... >>> The connection to one or more players has been lost. Returning to single player... <<< Wat is dat en waarom komt dat er?? bedankt. Ik maak hetzelfde vaak mee. Ik weet echt niet hoe het komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Dat heb ik ook altijd , Egt wazig ¿?¿ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Dit gebeurt vaak bij nieuwe spellen. De server waar op gespeelt word is nog nieuw en kan vaak niet veel aan, daardoor zal het de eerste paar weken wel vaak voorkomen, maar na een tijdje heb je er geen last meer van en werkt alles zoals het hoort. Mvg, 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtagido Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 maar op filmpjes bij google video zie je wel dat het helemaal goed gaat... en ik heb héééél soms dat ik in een spelletje kom... maar verder nog bedankt:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Mijn advies is om de host vaak te worden, dan krijg je deze probleem helemaal niet. Custom Game, Private Slot, 1, Start game. << Zoiets moet het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 dat is waar , als ik de host ben heb ik dat nooit , daarom probeer ik ook altijd de host te zjin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pikey_dodge Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) hee, ik heb precies hetzelfde probleem, maar het rare is dat een vriend van mij dat nooit heeft gehad terwijl alles bij hem ( spel,ps3, zelfde modem ) alles hetzelfde is. ik kan er echt niet tegen dat dit gebeurt. ik heb overal gecheckt op internet en dit probleem hebben meerdere, maar ik snap niet dat iedereen dit niet heeft. ik heb dit namelijk altijd, ik kom 1 of 2 keer per 24 uur in een game. mensen zeggen dan dat het aan je internet ligt, maar dat kan niet want op mijn laptop en computer doet alles het perfect en er komen nooit foutmeldingen. ik heb ook echt zó vaak geprobeert het stekkertje van me modem erin en eruit te trekken en telkens resseten maar het helpt echt niet. en als ik de host ben dan komt er niemand bij mij in me game:P ik hoop dat er een keer een oplossing ofzo komt want ik begin dit echt zat te worde.. groete wesley Bewerkt: 3 mei 2008 door pikey_dodge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Dit gebeurt vaak bij nieuwe spellen. De server waar op gespeelt word is nog nieuw en kan vaak niet veel aan, daardoor zal het de eerste paar weken wel vaak voorkomen, maar na een tijdje heb je er geen last meer van en werkt alles zoals het hoort. Mvg, 2fast{0} beter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mechanic187 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Ik heb dit probleem wanneer ik een vriend invite of hij mij, dan krijg ik steeds deze bericht.. dit is op de ps3 Bewerkt: 3 mei 2008 door Mechanic187 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valkenburger Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb nog geen spel gespeeld, telkens deze foutmelding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
meaniekiller Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Ik heb dit ook eerste keer lukte het gewoon goed en daarna kreeg ik telkens The connection to one or more players has been lost. returning to single player en waarom is er niet gewoon een multiplayer home << ofzo zodat je niet naar singleplayer gaat maar daarnaar toe zodat je een andere kan proberen :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gradekocks Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 ik had het ook: ''ik heb een nieuwere router besteld (gratis) door mijn provider op te bellen'' Want mijn nat was niet goed omdat mijn router van 2006 was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 als ik multiplayer ga doen krijgf ik meestal deze foutmelding of zoiets... >>> The connection to one or more players has been lost. Returning to single player... <<< Wat is dat en waarom komt dat er?? bedankt. Heb ik ook ik speel hierdoor amper online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Dit gebeurt vaak bij nieuwe spellen. De server waar op gespeelt word is nog nieuw en kan vaak niet veel aan, daardoor zal het de eerste paar weken wel vaak voorkomen, maar na een tijdje heb je er geen last meer van en werkt alles zoals het hoort. Mvg, 2fast{0} ik hoop het want veel die ik ken hebben er weer geen last van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.