Jump to content

The connection to one or more players has been lost. Returning to single player...


gtagido

Recommended Posts

Dit gebeurt vaak bij nieuwe spellen. De server waar op gespeelt word is nog nieuw en kan vaak niet veel aan, daardoor zal het de eerste paar weken wel vaak voorkomen, maar na een tijdje heb je er geen last meer van en werkt alles zoals het hoort. :)

Mvg, 2fast{0}

ik hoop het :puh: want veel die ik ken hebben er weer geen last van

volgens mij komt dat omdat er mensen weg gaan of zijn console iutvalt en een tip:als je het vaak genoeg probeert bij deathmatch kom je zeker in een game , vervelend maar je went eraan

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hayte

    3

  • IronBullet

    2

  • frankyyguy

    2

  • gtagido

    2

Ik heb een oplossing gevonden (wat bij mij werkt, misschien bij jullie ook).

Als ik zegmaar een game join krijg ik de melding, maar niet als ik er zelf een aanmaakt.

1. Ga op je mobiel naar "Multiplayer"

2. Kies "Games"

3. Kies "Custom Match"

4. Kies je speltype (deathmatch, car jacking, coops 'n crooks e.d.)

4. Na je je speltype gekozen hebt, staan er 2 links: "Start game" en "Private slots". Met pivate slots bedoelen ze dat je het aantal geselecteerde plaatsen vrijhoud om je vrienden ui te nodigen. Dus klik op "Private Slots" en zet hem daar gwn op 1. (je hoeft ook daarna niemand uit te nodigen als je dat niet wilt).

5. Na het kiezen van het cijfer "1", kom je automatisch weer terug in het menu van "Start game" en "private slots".

6. Kies dan "Start game". Hierna krijg je een melding, daar druk je gewoon op OKE.

7. Nu zit je in de lobby en je bent zélf de host, dus je kan alles aanpassen. Nodig eventueel mensen uit of wacht tot er een paar komen en start daarna de game ;)

Met deze stappen heb ik geen last van me probleem. Zodra ik er weer zelf een game join krijg ik het probleem wel weer. Het ligt misschien aan de verbinding.

En tip: begin eerst met het speltype deathmatch en ga dan steeds naar ene ander speltype.

Succes! :tu:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit probleem ook, tót gisteren. Het ligt waarschijnlijk aan je NAT; je moet je ports forwarden. www.portforward.com heeft heel veel gidsen voor verschillende routers. Ze leggen stap voor stap uit hoe je een statisch ip-adres opzet (dit is nodig om te kunnen forwarden) en hoe je die ports forward. Op die site zeggen ze overigens dat je voor de xbox 360 alleen maar de ports 3074 en 88 moet forwarden, maar je moet ook port 2074 forwarden. Dit heeft bij mij in ieder geval geholpen, ik heb sindsdien geen problemen meer gehad!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit probleem ook, tót gisteren. Het ligt waarschijnlijk aan je NAT; je moet je ports forwarden. www.portforward.com heeft heel veel gidsen voor verschillende routers. Ze leggen stap voor stap uit hoe je een statisch ip-adres opzet (dit is nodig om te kunnen forwarden) en hoe je die ports forward. Op die site zeggen ze overigens dat je voor de xbox 360 alleen maar de ports 3074 en 88 moet forwarden, maar je moet ook port 2074 forwarden. Dit heeft bij mij in ieder geval geholpen, ik heb sindsdien geen problemen meer gehad!

port forwarden durf ik niet want als ik iets verkeerds doe heb ik gelijk geen internet meer

Link to comment
Delen op andere websites

port forwarden durf ik niet want als ik iets verkeerds doe heb ik gelijk geen internet meer

Ik denk niet dat je hier bang voor hoeft te zijn, dit kan wel gebeuren bij het opzetten van een statisch ip-adres maar in dat geval klik je meteen weer op "automatisch een ip-adres aanwijzen" en heb je weer internet. Sowieso is het een heel duidelijke gids en legt het ook uit dat je niet echt risico's loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Nl_Akie

Eerst moet je inloggen in je router.

Waarschijnlijk kom je daar vast wel "Virtual Server" tegen.

Daar vul je de poorten in (die in de link van Jeroen wordt gegeven).

Dan moet je elke poort toewijzen aan de ip adres van je X-Box/Ps3

Ipadres van je console kun je vinden bij Netwerkinstellingen/Status van de Ps3.

(weet niet waar het te vinden is op de 360)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
@ Nl_Akie

Eerst moet je inloggen in je router.

Waarschijnlijk kom je daar vast wel "Virtual Server" tegen.

Daar vul je de poorten in (die in de link van Jeroen wordt gegeven).

Dan moet je elke poort toewijzen aan de ip adres van je X-Box/Ps3

Ipadres van je console kun je vinden bij Netwerkinstellingen/Status van de Ps3.

(weet niet waar het te vinden is op de 360)

aanvulling:

Inloggen in je router door een nieuwe internet pagina te openen, en als website je IP Adres in te vullen (standaard 192.168.0.1), dan moet je je gebruikersnaam en wachtwoord invullen (van je router, die zijn allebei standaard admin)

IP adres van je PS3 is meestal 192.168.0.100

btw, ik heb dat ook allemaal gedaan, maar krijg nog steeds Nat Type 3...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...