Jump to content

The connection to one or more players has been lost. Returning to single player...

Recommended Posts

Geplaatst:

Ohh ik dacht dat het aan mijn internetverbinding lag!!

Helemaal boos van, waarom valt ie hier wel uit en bij Call of Duty 4 niet? PS3 verschuiven, hopend op betere verbinding... ligt dus gewoon aan het spel zelf.

Pfieuw!

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hayte

3

• IronBullet

2

• frankyyguy

2

• gtagido

2

Geplaatst:
Ohh ik dacht dat het aan mijn internetverbinding lag!!

Helemaal boos van, waarom valt ie hier wel uit en bij Call of Duty 4 niet? PS3 verschuiven, hopend op betere verbinding... ligt dus gewoon aan het spel zelf.

Pfieuw!

niet zo zeer het spel, meer je router

maar nou heb ik al helemaal geen internet verbinding bij mijn PlayStation 3(/Portable)...

misschien zit die antenne los...

Geplaatst:
als ik multiplayer ga doen krijgf ik meestal deze foutmelding of zoiets... :duh:

>>> The connection to one or more players has been lost. Returning to single player... <<<

Wat is dat en waarom komt dat er?? :?:?

bedankt. :cya:

Gebruik je toevallig een wireless connection?

Geplaatst:

Als je bij de instellingen ziet dat je nat type 3 hebt, dan krijg je problemen met gta. Probeer nat type 2 te krijgen en online gaat alles meteen veel beter.

Bij mij was de oplossing dat mijn firmware van mijn wireless router te oud was en sommige pakketjes niet doorliet. Na een update werkte alles normaal en geen connection lost meer gezien.

Geplaatst:
PROBLEEM OPGELOST er wordt nu gevraagt of je een nieuwe multiplayer game wilt starten:D

dat noem ik geen oplossing, want dan kan je ze alleen hosten...

een oplossing vind ik het pas als je gewoon normaal kan joinen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...