Jump to content

Dimitri of het geld


DenkaanHenk

Dimitri of het geld  

87 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij wraak genomen op Dimitri of heb je voor het geld gekozen?

    • Ik had wraak genomen op Dimitri
      55
    • Ik koos voor het geld
      16


Recommended Posts

De poll zegt het eigelijk al, alleen posten als je de laatste missie heb gehaald. Er waren ook topics over Playboy X en Dwayne en Derrick en Fransis, dus deze kan dan ook geen kwaad.

Ik zelf had wraak genomen, want daar gaat immers het verhaal toch over? Je kan toch niet veel met je geld doen in GTA IV, kleren kosten niet zo duur en eten ook niet.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    3

  • The Golden Fighter

    2

  • iamyourghost

    2

  • DeKale

    2

Als je voor de Deal kiest krijg je 250.000 euro, maar die bekoop je met de dood van Roman op zijn bruiloft, waarna je met Little Jacob achter Dimitri aan gaat[/font]

Als je voor Revenge kiest vermoord je Dimitri. Op de bruiloft van Roman wordt Kate McReary doodgeschoten door Jimmy P., waarna je met Roman en Little Jacob achter Jimmy P. aan gaat [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Als je voor de Deal kiest krijg je 250.000 euro, maar die bekoop je met de dood van Roman op zijn bruiloft, waarna je met Little Jacob achter Dimitri aan gaat[/font]

Als je voor Revenge kiest vermoord je Dimitri. Op de bruiloft van Roman wordt Kate McReary doodgeschoten door Jimmy P., waarna je met Roman en Little Jacob achter Jimmy P. aan gaat [/font]

Cool. :D Ik denk dat ik dan voor wraak ga kiezen. Zit namelijk meer actie in. Bij wraak moet ik 2 mensen dood maken en als ik voor geld kies maar 1.

Alhoewel ik het ook wel cool had gevonden als Roman werd neergeschoten. (Niet dat ik hem niet mag.) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb revenge genomen op dimitri alhoewel ik het wel jammer vond dat dat andere meisje dood gaat daar ging ik toch wel het vaakst mee daten dus ik had wel de extra drang om dimitri te vermoorden en die andere gast

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik best vervelend, als ik dat geweten had, had ik niet voor het geld gekozen. Ik ging namelijk voor het geld, zodat Roman een mooie reis had. Kate boeit me weinig...

En er is geen manier meer om terug te gaan... Ik was ook niet van plan de game binnenkort opnieuw te gaan uitspelen, lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik best vervelend, als ik dat geweten had, had ik niet voor het geld gekozen. Ik ging namelijk voor het geld, zodat Roman een mooie reis had. Kate boeit me weinig...

En er is geen manier meer om terug te gaan... Ik was ook niet van plan de game binnenkort opnieuw te gaan uitspelen, lol.

ja hetzelfde hierzo, ik voelde me behoorlijk klote jongen, toen roman dood was :duh:

(maar de wraak op darco (ofzo?) maakte het wel een beetje goed)

Bewerkt: door bobbas7
Link to comment
Delen op andere websites

ff een toevoeging op Dekale:

Als je voor geld kiest dumpt kate jou eerst en daarna word roman gedood op de bruiloft[/font]

Voeg ik ook nog wat aan toe:

Als je voor deal kiest zie je ook dat Dimitri Jimmy P. door z'n kop schiet. [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

ff een toevoeging op Dekale:

Als je voor geld kiest dumpt kate jou eerst en daarna word roman gedood op de bruiloft[/font]

Voeg ik ook nog wat aan toe:

Als je voor deal kiest zie je ook dat Dimitri Jimmy P. door z'n kop schiet. [/font]

? ? ik heb voor geld gekozen maar wrm word Jimmy P. dood gemaakt als je voor deal kiest ??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...