Jump to content

Dimitri of het geld


DenkaanHenk

Dimitri of het geld  

87 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij wraak genomen op Dimitri of heb je voor het geld gekozen?

    • Ik had wraak genomen op Dimitri
      55
    • Ik koos voor het geld
      16


Recommended Posts

ff een toevoeging op Dekale:

Als je voor geld kiest dumpt kate jou eerst en daarna word roman gedood op de bruiloft[/font]

Voeg ik ook nog wat aan toe:

Als je voor deal kiest zie je ook dat Dimitri Jimmy P. door z'n kop schiet. [/font]

? ? ik heb voor geld gekozen maar wrm word Jimmy P. dood gemaakt als je voor deal kiest ??

Dimitri is een gek die al zijn vrienden verraad. Maar dat merk je op het einde wel.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    3

  • The Golden Fighter

    2

  • iamyourghost

    2

  • DeKale

    2

Vind ik best vervelend, als ik dat geweten had, had ik niet voor het geld gekozen. Ik ging namelijk voor het geld, zodat Roman een mooie reis had. Kate boeit me weinig...

En er is geen manier meer om terug te gaan... Ik was ook niet van plan de game binnenkort opnieuw te gaan uitspelen, lol.

ja hetzelfde hierzo, ik voelde me behoorlijk klote jongen, toen roman dood was :duh:

(maar de wraak op darco (ofzo?) maakte het wel een beetje goed)

Ik heb die darco (ofzo?) al vermoord en ik moet nu pas kiezen tussen dimitri en geld.... tja kan vreemd gaan:p

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen om Dimitri te vermoorden, ten eerste omdat ik Kate er graag mocht, ten tweede omdat geld me weinig interesseerde en ten derde omdat ik boos was op Dimitri. Toen bleek dat Kate op de bruiloft werd vermoord was ik eens eventjes neergeslagen... ik zat met zo'n rotgevoel... Gelukkig ging het snel over toen bleek dat op de andere manier Roman werd vermoord en Kate je niet meer wilde spreken. Die 2e manier deed ik een paar dagen later, maar dus toch een paar dagen met een rotgevoel gezeten :7

Link to comment
Delen op andere websites

''licht er aan als ik de achievment half milion heb gehaalt neem ik vraak anders niet''

OMFG wat een niveau hier zeg... :duh:

Ligt er aan; Als ik de achievement half million heb gehaald, neem ik wraak. Anders niet.

LOL

Link to comment
Delen op andere websites

Shitzooi alweer de verkeerde keuze gemaakt, net zoals bij Playboy X

Hopelijk dat er snel een savegame komt waar Roman wel bij zit

Here You Go!

Ik heb gekozen om Dimitri te vermoorden, ten eerste omdat ik Kate er graag mocht, ten tweede omdat geld me weinig interesseerde en ten derde omdat ik boos was op Dimitri. Toen bleek dat Kate op de bruiloft werd vermoord was ik eens eventjes neergeslagen... ik zat met zo'n rotgevoel... Gelukkig ging het snel over toen bleek dat op de andere manier Roman werd vermoord en Kate je niet meer wilde spreken. Die 2e manier deed ik een paar dagen later, maar dus toch een paar dagen met een rotgevoel gezeten

Zo'n gevoel had ik ook toen Kiki doodging met een auto ongeluk, er is immers geen nieuwe Kiki op Love-meet.net :N Blij was ik toen ze belde of ik haar wou ophalen uit het ziekenhuis :Y Ik had ook al zo'n gevoel Bij Sa toen ik per ongeluk had gesaved bij het huis van Madd Dog, dan kun je niet meer basketballen in Sa. Ik had de vreemde gedachte dat ik beter overnieuw kon beginnen (ik was al bijna op de 100% toen ik er achter kwam). Natuurlijk harstikke idioot, ik ben niet overnieuw begonnen en ik basketbalde toch bijna nooit :)

Link to comment
Delen op andere websites

''licht er aan als ik de achievment half milion heb gehaalt neem ik vraak anders niet''

OMFG wat een niveau hier zeg... :duh:

Ligt er aan; Als ik de achievement half million heb gehaald, neem ik wraak. Anders niet.

LOL

ik ben dyslecties mongool

Link to comment
Delen op andere websites

haha kapot deraan dat mensen hier een rotgevoel krijgen bij een game,voor paar seconde begrijp ik het wel maar een rotgevoel voor paar dagen door een game? :N

Begrijp ik ook niet en het is maar een spel.

Link to comment
Delen op andere websites

wat je ook doet , je krijgt het geld als je voor dimitri doden kiest gewoon wat later, en ze gaan zoeizo allbei dood ( jimmy en dimitri) het enigste grote verschil is dat kate of roman doodt gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...