Stefan0s Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 dus als je op 'Date' klikt en je gaat weer weg, word je dan door hun opgebeld? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Volgens mij krijg je dan een email of ze een date willen of niet Reageren
Stefan0s Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 oja ik zie het. hehe allemaal negatieve replies Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Tja gewoon blijven proberen en vanzelf krijg je wel een date Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb n paar keer geprobeert te daten, maar t lukt me niet en als ik n negative reply krijg, en dan weer naar t date scherm ga, kenk niet meer op "date" drukken komt dat terug? Reageren
Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 He Niemand reageert bij mij als ik iets stuur na 2 dagen in rl nog niets Ben ik dan zo lelyk bij GTA Gr Maar ik heb met michelle ook wel cool meissie Reageren
.Exorcist Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 He Niemand reageert bij mij als ik iets stuur na 2 dagen in rl nog niets Ben ik dan zo lelyk bij GTA Gr Maar ik heb met michelle ook wel cool meissie Wacht maar tot later in de game of ze dan nog cool is.......... .. Je kan die lawchick and die SOBOHOE daten de rest geloof ik niet. Reageren
gtamaniac Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 bij mij als ik op date druk, en ga terug, en roep het zelfde vrouwtje weer op kan ik weer date selecteren, dat was eerst wel het geval, krijg nu ook geen mails meer? hoe komt dat? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Heb eindelijk een date met lawchick whehe Voor de rest lukte me het alleen met frenchtom ofzo dan moest je homo spelen om hem te vermoorden op een date Reageren
Metiz Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Haha echt een bitch die michelle ik heb ze wel geneukt dus ... Pzz Bewerkt: 6 mei 2008 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.