iamyourghost Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hey Ik ben al Don van NY en heb al ongeveer 2 mil. op zak. Maar ik snap niet hoe ik in een vrachtwagen kan ? want ik heb alles geprobeert[ slopen door mijn auto maar dan gaat hij in vik].{ of op driehoek drukken maar hij accepteert het niet dan.} En in die boekie die je krijgt staat tog dat je vrachtwagens kan beroven maar hoe ik kan niet in een vrachtwagen.? En kunnen jullie me een paar tips geven wat ik kan dan omdat ik het uit heb tegen de verveling alvast bedankt *iamyourghost* Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Maar ik snap niet hoe ik in een vrachtwagen kan ? want ik heb alles geprobeert[ slopen door mijn auto maar dan gaat hij in vik].{ of op driehoek drukken maar hij accepteert het niet dan.}En in die boekie die je krijgt staat tog dat je vrachtwagens kan beroven maar hoe ik kan niet in een vrachtwagen.? Zodra je een Racket Truck ziet rijden beuk je er een paar keer tegenaan en parkeer je je auto voor de truck. Vaak zit er verdediging in deze truck, dus deze dien je eerst uit te schakelen. Vervolgens is het zaak om de sleutels van de chauffeur te pakken (ondervraag hem), daarmee is het mogelijk om in de truck te komen en het goedje naar een veilige plek te brengen. Wacht je hier overigens te lang mee, dan is de kans aanwezig dat de familie die je overvallen hebt achtervolgers op je afstuurt. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Maar van waar komt die versterking ik bedoel de cuneo's of tataliga's of barzini of stracci want ik kan er niet in en hij rijd tog los . en nog een vraag hoeveel geld verdien je dan Reageren
iamyourghost Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Maar van waar komt die versterking ik bedoel de cuneo's of tataliga's of barzini of stracci want ik kan er niet in en hij rijd tog los . en nog een vraag hoeveel geld verdien je dan KAn het echt geen fout zitten in mijn game dat ik iets eraan kapot heb . Hij is nog nieuw en ik behandel hem goed . ik heb het over de ps2 versie want ik had ook voor ps3 maar toen verkocht en daar heb ik het niet geprobeerd . ik heb ook een film gezien maar als ik dat doe bv 3 keer of 2 keer beschadigen dan rijd hij weg en der komt gwn niemand van uit ik kan hem =ook niet stelen Bewerkt: 5 mei 2008 door iamyourghost Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Die truck komen niet meer. Het komt omdat je alle zakkies en pakhuizen hebt afgeperst, dan zit er allemaal Corleone's in de truck. Waarvoor ze er niet uit komen, moet je aan EA vragen. OTTO Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ze komen er niet uit omdat het je eigen famillie is, en je gaat toch niks jatten van je famillie? Greetzzz -GoldWing- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.