gangsterworld Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 effe een vraagje kun je ook banken overvallen in je eentje? Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 effe een vraagje kun je ook banken overvallen in je eentje? Kan je een een bankovervallen. Reageren
gangsterworld Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 effe een vraagje kun je ook banken overvallen in je eentje? Kan je een een bankovervallen. dat bedoel ik sorry Reageren
_niickk Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 in ieder geval wel met een missie van Packie ..[/font] Reageren
Spark Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 In je eentje kan dat niet. Met z'n vieren in de missie was het al bijna onmogelijk. Laat staan in je eentje Reageren
Jack-IV Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nee, buiten dan die ene missie kan je geen bank overvallen. (zou best wel kansloos zijn, in je eentje ) Reageren
gangsterworld Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 oke thnx wel jammer dacht dat het ook kon in je eentje maja maakt nie uit verder is het een bruut spel Reageren
Spark Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 oke thnx wel jammer dacht dat het ook kon in je eentje maja maakt nie uit verder is het een bruut spel Ja precies, en je hebt toch al genoeg geld .. Lijkt me Reageren
gangsterworld Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 oke thnx wel jammer dacht dat het ook kon in je eentje maja maakt nie uit verder is het een bruut spel Ja precies, en je hebt toch al genoeg geld .. Lijkt me hehe ja dat klopt Reageren
xeppie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb wel op filmpie gezien dat je wel iets kon overvallen, dan liep die kassamedewerkster naar de kluis en maakte die dan open voor jou, als je haar teminste onder schot hield. Heb het zelf alleen nog niet kunnen vinden waar dat kan. Reageren
gtamelle Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb wel op filmpie gezien dat je wel iets kon overvallen, dan liep die kassamedewerkster naar de kluis en maakte die dan open voor jou, als je haar teminste onder schot hield. Heb het zelf alleen nog niet kunnen vinden waar dat kan. Dat is van Saints row XD Reageren
jesse25 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb hier ergens op het forum wel geleze om een gruppe 6 wagen kan overvallen maar ik weet niet hoe kan iemand mij vertellen hoe je dat hebt gedaan? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb hier ergens op het forum wel geleze om een gruppe 6 wagen kan overvallenmaar ik weet niet hoe kan iemand mij vertellen hoe je dat hebt gedaan? Je moet een gruppe 6 wagen tot ontploffing laten brengen en dan ligt er over geld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.