Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Fiegels PS creaties

Omdat ik de laatste tijd actiever ben in PS open ik dit topic. Het is de bedoeling dat ik hier mijn sigs post. Anders stikt het hier straks van de topic’s! Ik post hier alles! Zodat jullie vooruitgang zien. En mij kunnen tippen, en helpen. (als je wilt).

Mijn laatste sig:

C456copy.jpg

Ik heb wel geborderd, alleen fotobucket haalt ze weg ofzo, of ik doe het niet goed..

Interesse in een sig? Stuur gerust een PM. Ik ben niet erg goed, maar iets simpels kan ik op verzoek wel maken! Ook de sigs die hier verschijnen kan je nemen met je eigen naam of/en tekst.

Geplaatst: (bewerkt)
Mijn laatste sig:

C456copy.jpg

Ik heb wel geborderd, alleen fotobucket haalt ze weg ofzo, of ik doe het niet goed..

Voor een beginner valt deze sig nog wel mee, maar ik vind hem niet zo mooi. Als eerste is de render niet zo goed ingeblend. Kijk even in het tuturial forum voor tuts over het inblenden. ;)

Verder is de tekst niet zo goed leesbaar, je kan beter rond de tekst een Stroke of een Outer Glow of iets dergelijks doen. Dit kan je doen door met je rechtermuisknop op de tekstlayer te klikken, dan Blenging Options te selecteren, en daarna wat te experimenteren.

Een border doe je door een nieuwe layer aan te maken ([Ctrl] + [shift] + [N]) en dan alles te selecteren ([Ctrl] + [A]), je neemt dan de Remarquable Tool (of iets dergelijks, ik ga PS nu even niet openen :7) en je klikt met je rechtermuisknop op de selectie, je kiest dan Stroke, en dan kan je een border maken. Let er wel op dat je Inside aangevinkt hebt! ;)

Niet zo een mooie sig, maar voor een beginner valt het goed mee. :)

65%.

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

Er zit potentie in je werk Fiegel5, misschien moet je nog even op wat meer knopjes drukken. Spiegelen of een effectje doen het altijd goed.

Geplaatst:
Er zit potentie in je werk Fiegel5, misschien moet je nog even op wat meer knopjes drukken. Spiegelen of een effectje doen het altijd goed.

Komt nog wel hoor Niels, maar als jij het weet. Mag JIJ het me uitleggen ;) .

Ik heb gister voor iemand een wallpaper gemaakt, dus die schow ik ook ff. Ze zat er zelf naast, en het is meerdere keren fout gegaan...

Untitled-2acopy.jpg

• 6 maanden later...
Geplaatst:
Even een bump, ik ben weer gaan klieren in PS, en dit kwam er uit:

gtaivsigcopyhb7.jpg

Rates?

Hij is wel aardig, maar ik vind deze signature niks. Niet dat je niet kan, maar je gewoon nog moet oefenen. Overigens vind ik de achtergrond goed gelukt. Mijn tip: maak zulke signatures altijd met gewone kleuren. Overigens raad ik je ook aan om tuts te gaan volgen. Hopelijk zien we later pas leuke creaties, maar KUTGW.

Ben nooit zo goed geweest met rates, dus daarom is hij zo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...