Jump to content

Sterren/Levels verdwenen?


eXperion

Recommended Posts

Wanneer wordt dit nu gefixt? Weet iemand dat? Heeft Rockstar hier al iets over laten weten?

Hoop snel :)

Maar ik behoud wel gewoon mijn nieuwe outfit enzo, ook al drop ik weer naar rank 0 ik kan nog steeds me pet enzo van rank 3 dragen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je kleding behoud je maar het is wel irrietant dat je steeds veel naar 0 gaat en geen geld mneer hebt , en als ik op start druk en ik wil mijn status zien dan staat er : NO SCORE FOUND ofzoiets , maar als ik op friends only ofzoiiets klik dan kun je die van hun wel zien hoe komt het dat hij die van mij niet weergeeft ?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn zowiezo al online problemen zoals niet in kunnen loggen enz enz..

Denk dat het daarmee temaken heeft?

Hoop iedergeval dat ze het binnen kort oplossen zodat we leuk kunnen multiplayen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn zowiezo al online problemen zoals niet in kunnen loggen enz enz..

Denk dat het daarmee temaken heeft?

Hoop iedergeval dat ze het binnen kort oplossen zodat we leuk kunnen multiplayen.

Zodra het gefixt is kan ik weer die co-op missies gaan spelen want daar verdien je lekker veel geld mee op korte tijd, want het wordt nog eens tijd voor nieuwe character customization opties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...