Jump to content

Liberty City?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb ook GTAIV gekocht natuurlijk. Ik ben trouwens nieuw hier. Mike, 18 jaartjes jong en gta verslaafd. Mijn vraag is: hoeveel missies moet je uitspelen of op wat voor een slimme manier kan ik aan de andere kant komen van de brug. Ik ben er met een motor al doorheen gekrost maar binnen 1 minuut wordt ik door een helikopter neer gehaald en ben ik dood. Dus hoe kom ik zo snel mogelijk naar de andere kant of hoeveel missies meot ik er voor doen.

Mike

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb ook GTAIV gekocht natuurlijk. Ik ben trouwens nieuw hier. Mike, 18 jaartjes jong en gta verslaafd. Mijn vraag is: hoeveel missies moet je uitspelen of op wat voor een slimme manier kan ik aan de andere kant komen van de brug. Ik ben er met een motor al doorheen gekrost maar binnen 1 minuut wordt ik door een helikopter neer gehaald en ben ik dood. Dus hoe kom ik zo snel mogelijk naar de andere kant of hoeveel missies meot ik er voor doen.

Mike

32 33 missies 23%

zoveel ongeveer

na the puerto connection

Geplaatst:

Meestal komt er erg snel op het GTAForum een 100% savegame. Ook kan je eventueel mee doen aan de forum savegame. Dan kan je door zelf weinig missies te doen toch erg ver komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...