Jump to content

Handschoen te koop


StrongBongSmoke

Recommended Posts

Ik lees nu net dat die vingerloze handschoenen niet te koop zijn.

Weet iemand die het spel al uit gespeeld heeft of dit waar is.

Ik zat er naar uit te kijken om die aan te trekken.(ingame)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm nog niet uitgespeeld maar als het goed is kan je ze niet kopen.

Want als je aan 't omkleden bent kan je ook niet je handschoenen veranderen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de story complete en ben ze nergens tegengekomen

tevens vind ik het ook zwaar irritant dat je wel een wit vest kan kopen maar geen witte broek voor erbij :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Het gekke is, dat je ze wel ziet op verschillende screens.

Edit: Ze staan zelf op de achterkant van het doosje waar het spel inzit, op het plaatje met niko met een sniper in zijn handen.

Bewerkt: door Draken oog
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik heb gehoord dat dit alleen in de beta-versie zat. Ik heb GTA IV jammer genoeg zelf niet :(. Maar ik hoorde zo-iets ze zijn er uit gehaald.

MVG,

OmarM

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees nu net dat die vingerloze handschoenen niet te koop zijn.

Weet iemand die het spel al uit gespeeld heeft of dit waar is.

Ik zat er naar uit te kijken om die aan te trekken.(ingame)

Ik heb ze in geen enkele winkel of wat dan ook tegengekomen, maar misschien is het iets voor 100%? geen idee, nog 30% en dan weet ik het :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
tevens vind ik het ook zwaar irritant dat je wel een wit vest kan kopen maar geen witte broek voor erbij :ch:

Baal ik ook best van ja.

Waar kan je witte vest kope???

Link to comment
Delen op andere websites

tevens vind ik het ook zwaar irritant dat je wel een wit vest kan kopen maar geen witte broek voor erbij :ch:

Baal ik ook best van ja.

Waar kan je witte vest kope???

Allereerst, welkom op het forum! Je reageert wel op een onderwerp van ongeveer een jaar geleden.. maar dat maakt nu even niet uit. Volgens mij kun je geen wit vest kopen. Bij Modo heb je wel een grijs vest.. misschien bedoelen ze die? Het enigste witte vest dat ik heb gezien is in de multiplayer mode. Maar goed ik kan het mis hebben. :7

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een wit pak kan je kopen in Perseus, welke je hier kan vinden. Alle kledij van Perseus kan je hier vinden. Een pak met een witte vest heet dus "Perseus Cream Sport Coat Carbon" of "Perseus Cream Sport Onyx". Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

*bumpje :D* Oeps, sorry :sigaar:

Ik wil wel even aanvullen dat ik ooit bij het Easteregg of Missieforum (weet niet meer welke :puh:) ik een mod heb gevonden waarmee je toch deze handschoenen kan krijgen. Op Youtube kan je de video en downloadlink vinden. (Let op, enkel PC!)

Link to comment
Delen op andere websites

De starter van dit topic heeft hier helemaal niets meer aan, dus waarom zou je dit posten? ;) Er werd iets nieuws gevraagd, dat is mogelijk, maar het is totaal onnuttig om te reageren op een vraag die een jaar terug gepost is.

Aangezien de vragen goed behandeld zijn: :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...