Jump to content

Auto's Saven

Recommended Posts

Geplaatst:

Jep, gewoon o pde parkeerplaats zetten voor je savehuis ( tis omringd met gele randen, en er staat : (vrij vertaald)''alleen parkeren voor bevoegden') :tu:

Geplaatst:
Jep, gewoon o pde parkeerplaats zetten voor je savehuis ( tis omringd met gele randen, en er staat : (vrij vertaald)''alleen parkeren voor bevoegden') :tu:

Dat doe ik ook .

Maar na een tijdje zijn mij auto's weg :N.

Alleen mijn scootertje blijft staan ^_^ .

Geplaatst:

Dat doe ik ook .

Vreemd dat je auto's weg zijn. Ik heb bij een paar savehouse's ook wat auto's staan en ze staan er altijd nog als ik even langs kom. Heb je ze wel goed in de lijnen gezet? Misschien kan dat een reden zijn.

Geplaatst:
Dat doe ik ook .

Zorg dat je voertuig binnen de gele lijnen staat.

Dat is met een scootertje idd niet moeilijk maar met een auto die wel wat breder is... maar probeer dat eens.

Geplaatst:

Ik heb gezien op een stream dat de auto er precies inpast maar hoeveel voertuigen kun je max. erin zetten?

Geplaatst:
Ik heb gezien op een stream dat de auto er precies inpast maar hoeveel voertuigen kun je max. erin zetten?

Ik heb er momenteel 2 instaan. Wat ik je aanraad is met andere auto's het is uit te gaan proberen. Sowieso passen er bij mij geen 3 auto's bij elkaar in één zo'n vlak. Wie weet pasen er wel 2 auto's en 2 motor's in. Ik raad je aan gewoon proberen!

BTW heb jij cheats gebruikt, want bij de vorige GTA'S verdwenen mijn auto's ook wel is omdat ik cheat's gebruikten. Daarom ben ik daar nu maar mee gestopt.

Geplaatst:

ik denk dat je de wielen van de auto alle vier en de parkeerpaats moet zetten, dus je kan er zoveel doen tot ze er niet meer instaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...