Jump to content

Savegame


mdgNL

Recommended Posts

Heeft iemand een savegame voor me die PBX en Francis heeft vermoord[/font] en niet heeft gecheat (en nog niet verder is gegaan na dat diegene Francis heeft vermoord[/font])

Wrm ik het precies zo wil ik las op internet dat je dwayne kan bellen en dan volgt een groepje gangleden jou bij 60% respect of like dat lijkt me wel strak alleen ik heb Dwayne al vermoord[/font]

Bewerkt: door mdgNL
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb zelf de savegame niet, maar ik weet wel dat dit topic hier niet thuis hoort. Het hoort namelijk in het missie aanvraag forum. Daar kun je savegames aanvragen en daar komen ook de mensen die graag missies voor andere mensen doen. Verplaatst naar Missie aanvraag forum dus. :)

Wat betreft het gebruik van spoilers, daar hoef je niet zo'n groot bord bij te zetten hoor :puh:, wat je wel kunt doen is gebruik maken van de spoiler tags zoals ik het bij jouw post heb gedaan. Deze kun je toepassen door de volgende code om de tekst heen te zetten.

[spoiler]...plaats hier de tekst...[/spoiler]

Resultaat: ...plaats hier de tekst...[/font]

Succes! Verplaatst naar IV: Savegame aanvraag forum...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet het wel even goed neer angezien de vele reactie's.

Missie(s): The Cousins Bellic >>> Taking in the Trash (45%~)

Cheaten: (ja/nee)

Overig: Playboy X , Francis dood[/font] , vrienden zoals Brucie en LJ minimaal 60% like en respect , ± $300.000

Console: PS3

Roman Bellic: Done

Michelle: Done

Little Jacob: Done

Vladimir Glebov: Done

Mikhail Faustin: Done

Dimitri Rascalov: Done

Brucie Kibbutz: Done

Manny Escuela: Done

Elizabeta Torres: Done

Playboy X: Done (Zie boven bij overig)

Dwayne Forge: Done (Zie boven bij overig)

United Liberty Paper: Done

Francis McReary: Done (Zie boven bij overig)

Patrick McReary: Done

Derrick McReary: Done (Zie boven bij overig)

Gerald McReary: Done

Ray Boccino: 2 mission's Done (Deze opdrachtgever is niet zo belangrijk dus maakt niet uit als ie er niet bij zit

Alvast bedankt ik heb een verkeerde keuze gemaakt bij 1 missie waardoor ik iets vets niet kan doen, kleine verschillen met mijn voorkeuren maakt niet uit maar wil ik wel graag weten.

Veel eisende Marc :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...